Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

telekomunikacja

Liczba pozycji: 6
  • Sektor wiedzy w rozwoju gospodarki – książka
    TANIEJ 7 %

    Sektor wiedzy w rozwoju gospodarki – książka

    Leszek Jerzy Jasiński  

    Sektor wiedzy (informatyka, telekomunikacja, usługi profesjonalne, sfera B+R, a niekiedy finanse i reklama) dostarcza zaawansowaną informację podmiotom gospodarczym. Publikacja analizuje jego rolę w gospodarce. Przedstawia argumenty wskazujące na wpływ tego sektora na wzrost gospodarczy. Oddziaływanie to nie przekłada się bezpośrednio na rozwój w gospodarce i najczęściej nie uzewnętrznia się w formach...

    Data dostępności:

    Cena: 13,67 zł 14,70 zł

    Więcej

  • Glosariusz terminologii call center/help desk – książka
    TANIEJ 7 %

    Glosariusz terminologii call center/help desk – książka

    Marian J. Kostecki  

    Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł związanych z informatyką, telekomunikacją, marketingiem, zarządzaniem ludźmi i przedsięwzięciami, poprzez sprzedaż i reguły zawierania umów, dostarczanie i zamawianie...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Wielkie bitwy o światową gospodarkę – książka
    TANIEJ 7 %

    Wielkie bitwy o światową gospodarkę – książka

    Daniel Yergin   Joseph Stanislaw  

    Energetyka, telekomunikacja, przemysł ciężki, transport – kto powinien podejmować decyzje i odpowiadać za efektywność tych i innych branż kluczowych dla gospodarki państwa? Daniel Yergin i Joseph A. Stanislaw uważają, że ideologiczna wojna o to, jak de niować wolny rynek i ile wolności dopuścić dla sprawnego funkcjonowania państwa (oraz globalnego ładu), to oś najciekawszych wydarzeń w dziejach współczesnego...

    Data dostępności:

    Cena: 60,45 zł 65,00 zł

    Więcej

  • RFID od koncepcji do wdrożenia – książka
    TANIEJ 7 %

    RFID od koncepcji do wdrożenia – książka

    Bartłomiej Gładysz   Michał Grabia   Krzysztof Santarek  

    RFID od koncepcji do wdrożenia. Polska perspektywa „Oddawana do rąk Czytelnika książka poświęcona jest identyfikacji radiowej RFID. Jest to pierwsza publikacja na ten temat w Polsce. RFID jest innowacyjną technologią automatycznej identyfikacji coraz częściej stosowaną przez przedsiębiorstwa w procesach logistycznych. (…) Jak wiele innych przełomowych innowacji, również RFID ma wielu ojców. Początkowo...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Droga Toyoty do doskonałości w usługach – książka
    TANIEJ 7 %

    Droga Toyoty do doskonałości w usługach – książka

    Jeffrey K. Liker   Karyn Ross  

    ŚWIATOWEJ SŁAWY EKSPERT Z ZAKRESU LEAN, AUTOR LICZNYCH BESTSELLERÓW, POKAZUJE FIRMOM USŁUGOWYM, W JAKI SPOSÓB MOGĄ STAĆ SIĘ LEAN, ZWIĘKSZYĆ SWOJĄ WARTOŚĆ I POPRAWIĆ WYNIKI FINANSOWE, KORZYSTAJĄC Z DOŚWIADCZEŃ TOYOTY. Lektura obowiązkowa dla wszystkich osób pracujących w sektorze usług, bez względu na zajmowane stanowisko, pokazująca zastosowanie zasad Lean przedstawionych w bestsellerowej serii książek...

    Data dostępności:

    Cena: 69,66 zł 74,90 zł

    Więcej

  • Zwinnie do przodu. – książka
    TANIEJ 7 %

    Zwinnie do przodu. – książka

    Piotr Wróblewski  

    Poznaj najskuteczniejsze metody zarządzania projektami Dowiedz się, na czym polega project management Opanuj zwinne metodyki zarządzania projektami Naucz się zarządzać wymaganiami, zmianami, budżetem i ryzykiem Sięgnij po najlepsze narzędzia wspomagające pracę PM-a Zarządzanie projektami to rozległa i skomplikowana dziedzina wiedzy. Dobry kierownik projektu powinien być osobą kompetentną, komunikatywną,...

    Data dostępności:

    Cena: 82,77 zł 89,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA