terytorialny
Liczba pozycji: 28
Marketing terytorialny: Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? – ebook
Robert Stępowski
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promować miasto? - Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta? - Ile poszczególne polskie samorządy wydały na działania...Data dostępności:
Usługa bancassurance dla jednostek samorządu terytorialnego. Rozdział 1. Samorząd terytorialny uczestnikiem na rynku finansowym – ebook
Hanna Kociemska
Książka prezentuje obszerne i kompleksowe omówienie usług bancassurance adresowanych do samorządu terytorialnego i świadczącej ją organizacji bancassurance. Należy podkreślić unikalność rozważań na temat możliwości wykorzystania tej usługi w polskim samorządzie terytorialnym; monografia ta jest jednym z pierwszych tak kompleksowych opracowań na temat bancassurance w sektorze samorządu terytorialne...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia – ebook
Adam Figiel Iryna Manczak Andrzej Szromnik Sebastian Brańka Weronika Griszel Ewa Zadęcka
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako...Data dostępności:
Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? – ebook
Robert Stępowski
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promować miasto? - Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta? - Ile poszczególne polskie samorządy...Data dostępności:
Data publikacji:
Administrowanie i zarządzanie jako funkcje publiczne - w oddziaływaniu na rozwój terytorialny – ebook
Małgorzata Duczkowska-Piasecka Agnieszka Tomczak
Problematyka sfery publicznej – jej istoty, struktur, zadań, funkcjonowania – skupia coraz większą uwagę naukowców z różnych dyscyplin i praktyków różnych branż – prawników, ekonomistów, socjologów, etyków. Naukowcy z tych dziedzin próbują odpowiedzieć na pytania tyczące roli władzy publicznej w dzisiejszym świecie, zakresu jej odpowiedzialności, etyki, pól ingerencji w życie jednostek i podmiotów...Data dostępności:
Samorząd terytorialny w budowie społeczeństwa informacyjnego w Polsce – ebook
Paweł A. Nowak
Budowa społeczeństwa informacyjnego została wskazana jako jeden z priorytetów rozwojowych Unii Europejskiej na najbliższą dekadę. W prezentowanej monografii Czytelnicy znajdą nie tylko definicję społeczeństwa informacyjnego oraz wyjaśnienie jego roli w rozwoju społecznym i gospodarczym XXI wieku, lecz także opis sieci powiązań, zadań i interesów różnych podmiotów administracji publicznej zaangażowanych...Data dostępności:
Data publikacji:
Samorząd terytorialny w 20 lat po reformie administracyjnej państwa. Bilans nadziei i postulaty na przyszłość – ebook
Jolanta Gliniecka Anna Drywa Edward Juchniewicz Tomasz Sowiński
Przypadająca w 2018 roku dwudziesta rocznica wprowadzenia nowego zasadniczego podziału administracyjnego państwa oraz tak zwanej reformy samorządowej, stanowi doskonały moment dla dokonania bilansu nadziei związanych z przeprowadzonymi reformami, a także do sformułowania postulatów na przyszłość. Realizacja zadań publicznych, postawionych przed gminami, powiatami i województwami, rodzi wiele praktycznych...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku – ebook
Andrzej Szromnik
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozwój terytorialny w świetle dorobku ekonomii instytucjonalnej. Przestrzeń - bliskość - instytucje – ebook
Mariusz E. Sokołowicz
Współczesne spojrzenie na procesy rozwoju terytorialnego coraz silniej eksponuje sprawność otoczenia instytucjonalnego dla prowadzenia działalności gospodarczej oraz organizowania życia społeczności miejskich i regionalnych. W perspektywie tej upatruje się podstaw procesów ekonomicznych zarówno w instytucjach formalnych (np. przejrzystość i efektywność prawa, sprawność działania przedsiębiorstw i organizacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Samorząd terytorialny beneficjentem środków unijnych – ebook
Prezentowany tom jest zbiorem artykułów dotyczących polityki finansowej samorządu terytorialnego w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem pozyskiwania i wykorzystywania funduszy unijnych. Autorzy poruszają następujące zagadnienia: Rozdział 1. Gmina jako jednostka samorządu terytorialnego. Rozdział 2. Polityka finansowa samorządów terytorialnych w okresie 2014-2020. Rozdział 3. Inżynieria finansowa przedsięwzięć...Data dostępności: