Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

terytorialnych

Liczba pozycji: 11
  • Regionalna polityka wspierania konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw – książka
    TANIEJ 7 %

    Regionalna polityka wspierania konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw – książka

    Publikacja przybliża problematykę uwarunkowań terytorialnych dla rozwoju konkurencyjności i innowacyjności firm. W kompleksowy sposób omówiono regionalny wymiar konkurencyjności podmiotów gospodarczych, a także oceniono organizację i narzędzia regionalnej polityki wspierania sektora MŚP na przykładzie włoskiego regionu Umbrii i regionu łódzkiego. Opracowanie wzbogacają rekomendacje dotyczące skutecznego...

    Data dostępności:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

  • Geografia polityczna – książka
    TANIEJ 7 %

    Geografia polityczna – książka

    Stanisław Otok  

    Podręcznik od lat znajduje się w kanonie podręczników akademickich. Nowe wydanie książki zostało podyktowane licznymi zmianami żywiołowo dokonującymi się na arenie geopolitycznej. Uwzględniając aktualne tendencje autor omawia: podstawowe pojęcia dotyczące podziału politycznego świata i stosunków międzynarodowych chronologicznie: od pierwszych odkryć geograficznych do dziś, skomplikowane stosunki...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • W poszukiwaniu granic Ameryki – książka
    TANIEJ 7 %

    W poszukiwaniu granic Ameryki – książka

    Stephen E. Ambrose  

    Wyprawa, która zmieniła losy kontynentu i rozpaliła wyobraźnię Amerykanów! Meriwether Lewis i William Clark na polecenie prezydenta Thomasa Jeffersona wyruszyli w pierwszą amerykańską ekspedycję ku zachodnim granicom kontynentu. Z początku galerą po Missisipi i Missouri, później kanoe, pieszo i konno, cierpiąc głód i wszelkie możliwe niedogodności, zdołali dotrzeć do wybrzeży Pacyfiku i następnie,...

    Data dostępności:

    Cena: 55,71 zł 59,90 zł

    Więcej

  • Wielkość gmin i powiatów a sprawność ich funkcjonowania – książka
    TANIEJ 7 %

    Wielkość gmin i powiatów a sprawność ich funkcjonowania – książka

    Paweł Swianiewicz   Adam Gendźwiłł   Julita Łukomska   Anna Kurniewicz  

    Ze względu na kompleksowy sposób podejścia do tematyki oraz wagę dobrze skonstruowanych badań empirycznych, książka jest ważnym głosem w dyskusji naukowej dotyczącej wielkości jednostek podziału terytorialnego. Z pewnością jest też najbardziej wszechstronnym opracowaniem, jakie ukazało się na ten temat w języku polskim. Stanowi kompendium wiedzy, które zapewne stanie się punktem odniesienia, czyli...

    Data dostępności:

    Cena: 27,34 zł 29,40 zł

    Więcej

  • Strategie rozwoju turystyki w regionie – książka
    TANIEJ 7 %

    Strategie rozwoju turystyki w regionie – książka

    Turystyka jest ważnym sektorem gospodarczym. Aby jednak jakiś region mógł ją uznać za podstawę swojej gospodarki, musi mieć nie tylko odpowiednie warunki geograficzne, lecz także stworzyć strategię rozwoju sektora turystycznego, umieć ją wprowadzić w życie, a następnie wykorzystać w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej nad innymi regionami. Konieczne jest również sterowanie rozwojem turystyki, tak aby...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Orientacja rynkowa we współrządzeniu miastem – książka
    TANIEJ 7 %

    Orientacja rynkowa we współrządzeniu miastem – książka

    Justyna Anders-Morawska   Wawrzyniec Rudolf  

    W publikacji przedstawiono praktyki dużych miast polskich, które wpisują się w nowy model zarządzania publicznego – współrządzenie. Analiza licznych przykładów współdziałania menedżerów publicznych z interesariuszami instytucjonalnymi w procesach przyciągania inwestorów, turystów i potencjalnych studentów oraz w tworzeniu dobrych warunków do rozwoju lokalnych przedsiębiorców pozwoliła na zobrazowanie...

    Data dostępności:

    Cena: 43,71 zł 47,00 zł

    Więcej

  • Systemy krajobrazowe – książka
    TANIEJ 7 %

    Systemy krajobrazowe – książka

    Tadeusz Jan Chmielewski  

    To, co zostanie zapisane w krajobrazie, trwa przez wiele pokoleń i jest świadectwem naszej wiedzy, kultury i troski o warunki życia. (Fragment tekstu) Podręcznik łączy wiedzę z zakresu geografii krajobrazu, ekologii krajobrazu, architektury krajobrazu oraz planowania przestrzennego i stanowi syntezę wiadomości o strukturze, funkcjonowaniu i metodach planowania systemów krajobrazowych. Książka ma także...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Przyrodnicze podstawy gospodarowania przestrzenią – książka
    TANIEJ 7 %

    Przyrodnicze podstawy gospodarowania przestrzenią – książka

    Andrzej Macias   Sylwia Bródka  

    Procesy rozwoju zagospodarowania przestrzennego w kilku ostatnich dekadach mają w Polsce szczególnie dynamiczny przebieg. Gospodarowanie przestrzenią wymaga nie tylko głębokiej wiedzy o strukturze, funkcjonowaniu i przekształceniach zachodzących w systemach krajobrazowych, ale także orientowania się w bardzo szerokim zakresie przepisów prawnych związanych z wykorzystywaniem zasobów i ochroną walorów...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Psychologia etologia genetyka 27/2013 – książka
    TANIEJ 7 %

    Psychologia etologia genetyka 27/2013 – książka

    Maria Jarymowicz, Kamil Imbir, Dorota Jasielska, Tomasz Wolak, Patrycja Naumczyk: Wzbudzanie emocji specyficznych dla automatycznego vs refleksyjnego systemu wartościowania a odpowiedzi hemodynamiczne mózgu (badanie z wykorzystaniem fMRI ) [Elicitation of automatic vs. reflective emotions and hemodynamic responses of the brain (fMRI study) ], s. 7–24; Anita Dominika Dąbrowska, Władysław Narkiewicz-Jodko:...

    Data dostępności:

    Cena: 19,53 zł 21,00 zł

    Więcej

  • Aktywność promocyjna polskich miast – książka
    TANIEJ 7 %

    Aktywność promocyjna polskich miast – książka

    Sebastian Brańka  

    Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obszarem aktywności marketingowej miasta. W pracy zaproponowano ponadto definicję aktywności promocyjnej miasta, uwzględniającą...

    Data dostępności:

    Cena: 69,75 zł 75,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 11

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA