Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

tkaczyk

Liczba pozycji: 15
  • VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści – książka
    TANIEJ 7 %

    VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści – książka

    Piotr Bucki  

    Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne. „Viral” to pierwsza na polskim rynku...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Jedność i wielość logik modalnych – książka
    TANIEJ 7 %

    Jedność i wielość logik modalnych – książka

    W publikacji poruszane jest zagadnienie współczesnych lo­gik modalnych. Z jednej strony, publikowane teksty uka­zują różnorodność tematyki filozoficznej podejmowanej w obrębie logiki modalnej, z drugiej strony, wyraźnie wskazują, że istnieje jedna wspólna baza dla różnych konstrukcji formalnych. Marcin Tkaczyk w swoim tekście zajmuje się zagadnieniem ocze­kiwań filozoficznych, jakie można wiązać ze...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Marka 5.0 – książka
    TANIEJ 7 %

    Marka 5.0 – książka

    Jacek Kotarbiński  

    Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Publikacja wyjątkowo aktualna w której autor dzieli się nie tylko swoją wiedzą i doświadczeniem, ale też pokazuje wiele konkretnych przykładów z polskiego rynku. Praktyczne i inspirujące źródło wiedzy. Świat się zmienił. I już nie...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Komunikacja w kryzysie – książka
    TANIEJ 7 %

    Komunikacja w kryzysie – książka

    Kate Hartley  

    Idea kontrolowania kryzysu jest już przedawniona. Dzięki smartfonom i portalom społecznościowym kryzys może obecnie pojawić się przed oczami opinii publicznej w dowolnym momencie. Niniejsza książka jest świetnym poradnikiem dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, którzy chcą zrozumieć nową rzeczywistość zarządzania kryzysem, a także odpowiednio przygotować się do sytuacji kryzysowej, aby móc ją rozpoznać...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Biblia e-biznesu 3.0 – książka
    TANIEJ 7 %

    Biblia e-biznesu 3.0 – książka

    Tysiące wskazówek wartych miliony złotych! 83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej...

    Data dostępności:

    Cena: 136,71 zł 147,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 15

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA