Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

wektor*

Liczba pozycji: 3
  • TANIEJ 7 %

    OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I – ebook

    Przemysław Kiciak  

    Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej. Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty, stanowiąc przykłady zastosowań kolejnych możliwości standardu OpenGL i języka GLSL. Dla ułatwienia korzystania z...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    OpenCL. Akceleracja GPU w praktyce – ebook

    Marek Sawerwain  

    "Książka jest skierowana do programistów, którzy chcą się zapoznać z technologią OpenCL W publikacji duży nacisk został położony na przedstawienie konkretnych przykładów (wraz z komentarzem opisującym sposób implementacji danego przykładu oraz techniczne aspekty danego problemu). Zaprezentowane zostały także sposoby wykorzystywania OpenCL do realizacji różnych zadań obliczeniowych. Praktyczne przykłady...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Expression Blend Przewodnik – ebook

    Artur Żarski  

    Przewodnik ten ma na celu zapoznanie Czytelnika z produktem o nazwie Expression Blend. Czym tak naprawdę jest Blend? Jest to profesjonalne narzędzie do projektowania interaktywnych interfejsów użytkownika – w szczególności różnego rodzaju animacji 2D oraz 3D. Pozwala na łączenie różnego rodzaju elementów w jednym projekcie. Mogą to być obrazy wideo, grafika wektorowa, wysokiej jakości elementy tekstowe,...

    Data dostępności:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

    • PDF

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA