Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

wiedza o reklamie

Liczba pozycji: 6
  • Kreatywność w reklamie – książka
    TANIEJ 5 %

    Kreatywność w reklamie – książka

    Anna Murdoch  

    Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce. Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując zarówno opis (modele,...

    Cena: 46,55 zł 49,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Lokalny Sukces – ebook

    Patryk Łopot  

    Globalne marki co chwilę przepychają się w wynikach, aby pozyskać klienta na swoje produkty i usługi. Jak ma się to do prowadzenia Fanpage lokalnej firmy? Zdecydowanie lepiej! Obserwując rynek reklamy, spisałem wnioski, które generują dobrze płacących klientów. Niestety, ta wiedza nie wzięła się znikąd. Na swoje próby i błędy poświęciłem równowartość dobrego samochodu. Dziś opowiem ci o kluczowych...

    Cena: 20,21 zł 21,27 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • MNEMObiznes – ebook
    TANIEJ 5 %

    MNEMObiznes – ebook

    Andrzej Bubrowiecki  

    Gdy mówimy "pamięć w biznesie lub w sprzedaży", przychodzi nam na myśl najczęściej jeden temat: „dzięki technikom zapamiętywania mogę nauczyć się zapamiętywać twarze i nazwiska klientów i tym zabłysnąć”. Owszem, to jedna z możliwości, jakie daje nam wyćwiczona pamięć. Ale zgłębiając tajniki MNEMObiznesu, tak naprawdę otrzymujesz narzędzia wykorzystywane przez psychologię sprzedaży, którymi wdrukujesz...

    Data publikacji:

    Cena: 18,90 zł 19,90 zł

    Więcej

    • EPUB
  • TANIEJ 5 %

    Tajniki warsztatu legendarnego copywritera – ebook

    Claude Hopkins  

    Od autora, Claude'a Hopkinsa: Książka ta nie jest napisana jako historia mojej osoby, lecz jako historia biznesu.  Głównym celem przedstawienia każdego z epizodów mojego życia jest przekazanie pomocnych sugestii osobom, które zechcą pójść w moje ślady. Pewnej nocy w Los Angeles opowiedziałem tę historię Benowi Hamptonowi; pisarzowi, wydawcy, człowiekowi od reklamy. Słuchał godzinami, nie przerywając...

    Data publikacji:

    Cena: 20,80 zł 21,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Tamte cudowne lata – ebook

    Marian Izaguirre  

    Niezwykła historia o wielkiej mocy książek i prawdziwej miłości, porównywana do powieści Carlosa Ruiza Zafóna. „Tęsknię za czasem, kiedy byliśmy panami życia”, mówi, krzątając się po kuchni, Lola. Jej dawna egzystencja, pełna marzeń, poświęcona była książkom i dyskusjom w kawiarniach, leniwym sjestom i snuciu wizji lepszej Hiszpanii, która w tamtym okresie powoli uczyła się demokracji. Jednakże...

    Data publikacji:

    Cena: 27,36 zł 28,80 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki – ebook

    Grzegorz Kosson  

    Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce...

    Cena: 42,98 zł 45,24 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA