wielkosci
Liczba pozycji: 153
Jarzmo wielkości Francji. Francuscy intelektualiści o wyzwaniach XXI wieku – ebook
Marcin Darmas Agaton Koziński
Pascal Bruckner, Pierre Rosanvallon, Chantal Delsol, Pierre Manent, Philippe Raynaud, Georges Mink, Rémi Brague, Michel Wieviorka, Éric Fassin, Gilles Kepel, Olivier Roy, Anne-Marie Pel-letier, Olivier Mongin, Roger Chartier, Andrzej Żuławski, Dominique Wolton, Annette Wieviorka, François Godement, Yves Cohen, Alain Besançon - francuscy intelektualiści i wybitni przedstawiciele...Data dostępności:
Data publikacji:
Rola miast średniej wielkości w rozwoju województwa świętokrzyskiego – ebook
Andrzej Pawlik Paweł Dziekański
Głównym celem monografii jest ocena znaczenia miast średniej wielkości w rozwoju województwa świętokrzyskiego. Monografia składa się z pięciu rozdziałów poprzedzonych wstępem oraz podsumowanych zakończeniem. W pierwszym rozdziale podjęto problematykę wyzwań rozwoju regionalnego. Ponadto omówiono teoretyczne aspekty zagadnienia, przedstawiono wybrane koncepcje rozwoju terytorialnego osadzone na gruncie...Data dostępności:
Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej – ebook
Olaf Flak
Publikacja przedstawia projekt koncepcji metodologicznej w naukach o zarządzaniu, nazwanej układem wielkości organizacyjnych. Projekt ten ma 3 główne cele. Po pierwsze, układ wielkości organizacyjnych jest odpowiedzią na wciąż zwiększającą się „dżunglę teorii zarządzania” i w pewnym stopniu porządkuje metodykę badania rzeczywistości organizacyjnej. Po drugie, koncepcja ta ma na celu przynajmniej częściowe...Data dostępności:
Wpływ kraju i sektora oraz wielkości przedsiębiorstwa na strukturę kapitału przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej – ebook
Julia Koralun-Bereźnicka
W książce przedstawiono ocenę porównawczą roli kraju, sektora i wielkości podmiotu w kształtowaniu struktury kapitału przedsiębiorstw w wybranych krajach Unii Europejskiej. W części teoretycznej dokonano przeglądu wyników dotychczasowych prac badawczych nad tymi zagadnieniami. Przegląd ten obejmuje głównie bogate zasoby literatury światowej w tym obszarze, jak również dorobek krajowy. Celem badania...Data dostępności:
Rynek ksiązki w Polsce 2015. Wydawnictwa – ebook
Paweł Waszczyk Łukasz Gołębiewski
"Istotną część publikacji stanowią pogłębione analizy różnych sektorów rynku książki (literatura piękna, książka dziecięca, szkolna, naukowa, literatura religijna, kartografia i przewodniki, albumy). Ponadto zamieszczono prezentacje największych firm wydawniczych w Polsce (m.in. opisy i charakterystyki przedsiębiorstw, informacje o generowanych obrotach, wielkości produkcji wydawniczej, zatrudnieniu). Książkę...Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek książki w Polsce 2014. Wydawnictwa – ebook
Łukasz Gołębiewski Paweł Waszczyk
Istotną część publikacji stanowią pogłębione analizy różnych sektorów rynku książki (literatura piękna, książka dziecięca, szkolna, naukowa, literatura religijna, kartografia i przewodniki, albumy). Ponadto zamieszczono prezentacje największych firm wydawniczych w Polsce (m.in. opisy i charakterystyki przedsiębiorstw, informacje o generowanych obrotach, wielkości produkcji wydawniczej, zatrudnieniu). Książkę...Data dostępności:
Data publikacji:
LED jako zamienniki innych źródeł światła – ebook
Janusz Strzyżewski
W ebooku przedstawiono m.in. wielkości charakteryzujące źródła światła, uwarunkowania stosowania LED jako zamiennikówżarówek, świetlówek liniowych oraz wysokoprężnych lamp wyładowczych.Data dostępności:
Data publikacji:
Wielcy na polskim tronie – audiobook
Antoni Lenkiewicz
Wielcy na polskim tronie to subiektywny wybór 11 władców Polski, których panowanie przyczyniło się do wzmocnienia państwa polskiego i Europy. Autor pisze: „Wszyscy wielcy na polskim tronie, których przedstawiam w wydaniu książkowym, w ogólnym rozrachunku mieli twórczy i pozytywny wpływ na epokę, w której żyli i działali. Miary wielkości nie były i nie mogą być jednakowe. […] Bywało tak, że uwarunkowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek ksiązki w Polsce 2016. Wydawnictwa – ebook
Łukasz Gołębiewski Paweł Waszczyk
"Dziewiętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej w 2015 i pierwszej połowie 2016 roku Istotną część publikacji stanowią pogłębione analizy różnych sektorów rynku książki (literatura piękna, książka dziecięca, szkolna, naukowa, literatura religijna, kartografia...Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama e-commerce w social mediach – ebook
Wirginia Jurgielewicz
Reklama w social mediach to współcześnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy branży e-commerce. Reklamy w mediach społecznościowych pozwalają na precyzyjne targetowanie, co oznacza, że można skierować kampanię do osób, które są zainteresowane danymi produktami czy usługami. I o tym właśnie jest ta książka, która omawia reklamę w 7 najbardziej popularnych mediach społecznościowych. To poradnik...Data dostępności:
Data publikacji: