Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Nieoczywiste

Liczba pozycji: 107
  • Marketing – książka
    TANIEJ 7 %

    Marketing – książka

    Gary Armstrong   Philip Kotler  

    Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych....

    Data dostępności:

    Cena: 119,97 zł 129,00 zł

    Więcej

  • W niewoli wzrostu – książka
    TANIEJ 7 %

    W niewoli wzrostu – książka

    Daniel Cohen  

    „Wzrost gospodarczy to religia nowoczesnego świata. Jest eliksirem, który łagodzi konflikty, obietnicą nieskończonego postępu. Stwarza rozwiązanie dla dramatu życia ludzkiego polegającego na tym, że chce się tego, czego się nie ma. Niestety obecnie jest on – przynajmniej w krajach Zachodu – niestały, umykający… Okresy bessy następują po hossach i na odwrót. Politycy, niczym szamani pragnący sprowadzić...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Controlling strategiczny – książka
    TANIEJ 7 %

    Controlling strategiczny – książka

    Tomasz Wnuk-Pel  

    „Controlling strategiczny” zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych, firm handlowych i organizacji nienastawionych na zysk. Zarówno pytania testowe, jak i omawiane przykłady są zorientowane na określenie problemu występującego w organizacji...

    Data dostępności:

    Cena: 82,77 zł 89,00 zł

    Więcej

  • Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji – książka
    TANIEJ 7 %

    Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji – książka

    David H. Sandler   David Mattson  

    Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona – następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training. Rewolucyjny program szkolenia sprzedawców, System Sprzedaży Sandlera, uzasadnia przestarzałość i nieskuteczność tradycyjnych metod sprzedaży...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Przedsiębiorcy, którzy zmieniają świat – książka
    TANIEJ 7 %

    Przedsiębiorcy, którzy zmieniają świat – książka

    Matthieu Dardaillon   Jonas Guyot  

    Czy firma może jednocześnie mieć pozytywny wpływ na społeczeństwo i przynosić zyski? Coraz więcej mówi się o przedsiębiorczości społecznej lub o społecznym biznesie, ale czy ta tendencja się utrzyma, czy to tylko chwilowa moda? Czy trzeba poznać mechanizmy tradycyjnej przedsiębiorczości zanim rzucimy się w wir przedsiębiorczości społecznej? Gdzie działać, żeby najlepiej pomóc? Jak zbudować swoją karierę...

    Data dostępności:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

  • Uniwersalne prawdy i prawa życia dla mądrych ludzi na trudne czasy – książka
    TANIEJ 7 %

    Uniwersalne prawdy i prawa życia dla mądrych ludzi na trudne czasy – książka

    Tadeusz Gadacz  

    Celem tej książki jest wydobycie celnych, ważnych, pouczających myśli, zarówno myślicieli minionych wieków, jak i współczesnych, na temat ważnych spraw i problemów, m.in. takich jak: ambicja, człowiek, kłamstwo, prawda, polityka, sława, sprawiedliwość, władza, zawiść. Są one zapiskami z moich własnych lektur, zapiskami, jak w takim przypadku, subiektywnymi. Można by oczywiście znaleźć też inne myśli...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Oblicza zarządzania różnorodnością w Polsce – książka
    TANIEJ 7 %

    Oblicza zarządzania różnorodnością w Polsce – książka

    W książce „Oblicza zarządzania różnorodnością w Polsce” poddano analizie wiele aspektów zarządzania różnorodnością zarówno na poziomie teoretycznym, jak i praktycznym, uzupełniając tę analizę szczegółowym opisem najciekawszych kazusów z polskiego rynku. Wiedza w tym zakresie może zdecydowanie przyczynić się do podniesienia poziomu społecznej innowacyjności w miejscu pracy. Zbyt rzadko bowiem wykorzystuje...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Internet ludzi – książka
    TANIEJ 7 %

    Internet ludzi – książka

    Robert Kozielski   Andrzej Olsztyński   Tomasz Sroczyński  

    Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach. Obecne czasy są zwykle określane jako „okres zmiany i pośpiechu”. Zmienia się świat, w którym funkcjonujemy. Sztuczna inteligencja, wirtualna rzeczywistość, blockchain, machine learning, druk 3D, big data i inne wymuszają potrzebę zmiany, dostosowania się, a tym samym poszukiwania nowych koncepcji i metod konkurowania. Idee organizacji wirtualnych, turkusowych...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Pomiar marketingu i sprzedaży – książka
    TANIEJ 7 %

    Pomiar marketingu i sprzedaży – książka

    Aleksandra Kaniewska-Sęba   Grzegorz Leszczyński  

    Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i mierników, ograniczając naukową dyskusję do minimum i skupiając się na przedstawianiu działań, jakie należy podjąć, by uzyskać potrzebne dane. „Zawartość książki...

    Data dostępności:

    Cena: 73,47 zł 79,00 zł

    Więcej

  • Komunikacja marketingowa – książka
    TANIEJ 7 %

    Komunikacja marketingowa – książka

    Teresa Taranko  

    Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 107

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA