Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Nieoczywiste

Liczba pozycji: 104
  • Zarządzanie silną marką – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie silną marką – książka

    Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji – nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych – wciąż rośnie. Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Internet ludzi – książka
    TANIEJ 7 %

    Internet ludzi – książka

    Robert Kozielski   Andrzej Olsztyński   Tomasz Sroczyński  

    Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach. Obecne czasy są zwykle określane jako „okres zmiany i pośpiechu”. Zmienia się świat, w którym funkcjonujemy. Sztuczna inteligencja, wirtualna rzeczywistość, blockchain, machine learning, druk 3D, big data i inne wymuszają potrzebę zmiany, dostosowania się, a tym samym poszukiwania nowych koncepcji i metod konkurowania. Idee organizacji wirtualnych, turkusowych...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi – książka

    Jerzy Kisielnicki  

    Działania w sektorze badawczo-rozwojowym mają za zadanie tworzenie unikatowych produktów, usług, procesów, w celu zapewnienia innowacyjności organizacji, sektora lub kraju. Książka stanowi źródło kompleksowej wiedzy z zakresu zarządzania takimi projektami. W publikacji poruszono m.in. zagadnienia dotyczące: – charakterystyki projektów badawczo-rozwojowych, ich roli i znaczenia, – formułowania koncepcji,...

    Data dostępności:

    Cena: 73,47 zł 79,00 zł

    Więcej

  • Pomiar marketingu i sprzedaży – książka
    TANIEJ 7 %

    Pomiar marketingu i sprzedaży – książka

    Aleksandra Kaniewska-Sęba   Grzegorz Leszczyński  

    Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i mierników, ograniczając naukową dyskusję do minimum i skupiając się na przedstawianiu działań, jakie należy podjąć, by uzyskać potrzebne dane. „Zawartość książki...

    Data dostępności:

    Cena: 73,47 zł 79,00 zł

    Więcej

  • Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego według polskiego prawa bilansowego – książka
    TANIEJ 7 %

    Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego według polskiego prawa bilansowego – książka

    Dariusz Wędzki  

    W książce przedstawiono analizę wskaźnikową sprawozdania finansowego, która jest najważniejszą i najczęściej stosowaną analizą finansową przedsiębiorstwa. Omówiono sposób obliczania i interpretacji wskaźników finansowych, koncentrując się na najbardziej przydatnych i wiarygodnych spośród nich. Zaprezentowano systemy powiązanych ze sobą wskaźników ułatwiających analizę przyczynowo-skutkową problemów...

    Data dostępności:

    Cena: 92,07 zł 99,00 zł

    Więcej

  • Komunikacja marketingowa – książka
    TANIEJ 7 %

    Komunikacja marketingowa – książka

    Teresa Taranko  

    Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Nowoczesny audyt wewnętrzny – książka
    TANIEJ 7 %

    Nowoczesny audyt wewnętrzny – książka

    Robert Moeller  

    Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest przeznaczona dla specjalistów zajmujących się wykonywaniem audytów wewnętrznych, kadry zarządzającej przedsiębiorstwami tworzącymi działy audytu oraz dla studentów MBA kształcących się w tej dziedzinie. Jest to pierwsza książka na polskim rynku, która koncentruje się na biznesowym aspekcie stosowania...

    Data dostępności:

    Cena: 147,87 zł 159,00 zł

    Więcej

  • Książki z dobrej półki – książka
    TANIEJ 7 %

    Książki z dobrej półki – książka

    Włodzimierz Paszyński  

    „Marzy mi się, by ten zbiór tekstów o książkach, tych z dobrej półki, ważnych, mądrych, ale i po prostu sprawiających radość czytania, trafiał w różne ręce. Nauczycieli i wychowawców, którzy ciągle wierzą, że literatura to najlepszy klucz do zrozumienia świata i innych ludzi. Rodziców, którzy chcieliby namówić swoje dorastające pociechy do zadumy i refleksji nad otaczającą rzeczywistością, młodych...

    Data dostępności:

    Cena: 26,97 zł 29,00 zł

    Więcej

  • E-konsumenci jutra – książka
    TANIEJ 7 %

    E-konsumenci jutra – książka

    Barbara Grabiwoda  

    Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Szczęśliwy człowiek kontra dobry obywatel? – książka
    TANIEJ 7 %

    Szczęśliwy człowiek kontra dobry obywatel? – książka

    Anna Czepiel  

    Hannah Arendt często przywoływana jest jako orędowniczka obywatelskiej partycypacji w polityce. Warto sobie jednak uświadomić, że jej wizja zakłada ograniczenie zaangażowanych tak, aby ich czyny i słowa nie dosięgały kwestii społeczno-ekonomicznych, bo „w centrum polityki leży troska o ten świat, a nie o człowieka”. Muszą się więc pilnować, aby nie wspominać o jakości życia mieszkańców, lecz „brać...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 104

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA