Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Nieoczywiste

Liczba pozycji: 10
  • Jak naprawdę działają rynki – książka
    TANIEJ 7 %

    Jak naprawdę działają rynki – książka

    Jack D. Schwager  

    Książka uznanego na świecie eksperta w dziedzinie inwestowania skupia się na demaskowaniu bezpodstawnych założeń, fałszywych teorii, nierealistycznych modeli i rozpowszechnionych, nieuzasadnionych przekonań - czyli wszystkiego tego, co wciąż sprowadza na manowce zarówno nowicjuszy, jak i zawodowców działających na rynkach. Przedstawiając wiele dobrze udokumentowanych dowodów historycznych, autor...

    Data dostępności:

    Cena: 82,77 zł 89,00 zł

    Więcej

  • Świadomość decyzji – książka
    TANIEJ 7 %

    Świadomość decyzji – książka

    Mirosław Wróbel  

    Rzadko się zdarza, że lektura książki z dziedziny zarządzania może być tak pouczająca i zarazem tak wciągająca. Opierając się na swoim bogatym doświadczeniu w zarządzaniu korporacjami oraz na rozmowach z wieloma przedstawicielami biznesu i sztuki, Mirosław Wróbel formułuje podstawowe wskazówki dla osób zajmujących się (lub zamierzających się zajmować) zarządzaniem przedsiębiorstwami o różnym charakterze,...

    Data dostępności:

    Cena: 60,45 zł 65,00 zł

    Więcej

  • Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy – książka
    TANIEJ 7 %

    Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy – książka

    Michał Dziekoński   Robert Kozielski  

    Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: – od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, – jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, – jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online, – jak opracować kolejne części planu marketingowego, – jakich błędów szczególnie trzeba się...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Controlling kosztów – książka
    TANIEJ 7 %

    Controlling kosztów – książka

    Tomasz Wnuk-Pel  

    „Controlling kosztów” zawiera ponad 70 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych, firm handlowych i organizacji nienastawionych na zysk. Zarówno pytania testowe, jak i omawiane przykłady są zorientowane na określenie problemu występującego w organizacji...

    Data dostępności:

    Cena: 82,77 zł 89,00 zł

    Więcej

  • Nowoczesny audyt wewnętrzny – książka
    TANIEJ 7 %

    Nowoczesny audyt wewnętrzny – książka

    Robert Moeller  

    Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest przeznaczona dla specjalistów zajmujących się wykonywaniem audytów wewnętrznych, kadry zarządzającej przedsiębiorstwami tworzącymi działy audytu oraz dla studentów MBA kształcących się w tej dziedzinie. Jest to pierwsza książka na polskim rynku, która koncentruje się na biznesowym aspekcie stosowania...

    Data dostępności:

    Cena: 147,87 zł 159,00 zł

    Więcej

  • Konsekwencje rewolucji w prawie wyborczym, czyli jak postawić krzyżyk i dlaczego w kratce – książka
    TANIEJ 7 %

    Konsekwencje rewolucji w prawie wyborczym, czyli jak postawić krzyżyk i dlaczego w kratce – książka

    Wojciech Hermeliński   Beata Tokaj   Anna Godzwon   Artur Adamiec  

    „Książka o konsekwencjach rewolucji w prawie wyborczym stanowiąca znakomity komentarz do wydarzeń z historii stosowania prawa wyborczego, a przede wszystkim do zmian wprowadzonych w ostatnich miesiącach, jest niezwykle potrzebna. Pokazuje bowiem te problemy, na które wyborca musi bardzo bacznie zwracać uwagę, by jego głos nie został wykorzystany w sposób nieuczciwy. Najważniejszy dla wyborów samorządowych,...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Rachunek efektywności inwestycji – książka
    TANIEJ 7 %

    Rachunek efektywności inwestycji – książka

    Waldemar Rogowski  

    Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteriów decyzyjnych metod oceny opłacalności, a także metod analizy ryzyka inwestycji. Wskazuje zalety i wady metod oceny opłacalności oraz metod analizy ryzyka inwestycji. Trzecie wydanie zostało wzbogacone o charakterystykę,...

    Data dostępności:

    Cena: 82,77 zł 89,00 zł

    Więcej

  • Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji – książka
    TANIEJ 7 %

    Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji – książka

    David H. Sandler   David Mattson  

    Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona – następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training. Rewolucyjny program szkolenia sprzedawców, System Sprzedaży Sandlera, uzasadnia przestarzałość i nieskuteczność tradycyjnych metod sprzedaży...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi – książka

    Jerzy Kisielnicki  

    Działania w sektorze badawczo-rozwojowym mają za zadanie tworzenie unikatowych produktów, usług, procesów, w celu zapewnienia innowacyjności organizacji, sektora lub kraju. Książka stanowi źródło kompleksowej wiedzy z zakresu zarządzania takimi projektami. W publikacji poruszono m.in. zagadnienia dotyczące: – charakterystyki projektów badawczo-rozwojowych, ich roli i znaczenia, – formułowania koncepcji,...

    Data dostępności:

    Cena: 73,47 zł 79,00 zł

    Więcej

  • Informacje niefinansowe w sprawozdawczości biznesowej przedsiębiorstw – książka
    TANIEJ 7 %

    Informacje niefinansowe w sprawozdawczości biznesowej przedsiębiorstw – książka

    Ewa Śnieżek   Joanna Krasodomska   Arleta Szadziewska  

    Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania informacji niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju oraz podkreślenie znaczenia ujawniania informacji niefinansowych we współczesnych raportach biznesowych przedsiębiorstw, ze wskazaniem na potrzebę zmian modelu sprawozdawczości finansowej i niefinansowej jako podstawowego nośnika informacji o przedsiębiorstwie. Z rozważań zawartych...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA