Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Nieoczywiste

Liczba pozycji: 4
  • Rok 2050 – książka
    TANIEJ 7 %

    Rok 2050 – książka

    Michel Camdessus  

    „Musimy wyruszyć w drogę przy złej pogodzie, w chwili, gdy historia zdaje się sama wahać, jak obrać swój własny kurs. Siły, które dziś trzęsą światem, to zdaniem wielu populizm i nostalgia za powrotem do minionych horyzontów, przywilejów i wygód. Trzeba będzie stawić im czoło i to bez zbędnej zwłoki, pomagając innym zrozumieć siły, które narodzą się w świecie jutra. Świecie, w którym mosty przydadzą...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Internet ludzi – książka
    TANIEJ 7 %

    Internet ludzi – książka

    Robert Kozielski   Andrzej Olsztyński   Tomasz Sroczyński  

    Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach. Obecne czasy są zwykle określane jako „okres zmiany i pośpiechu”. Zmienia się świat, w którym funkcjonujemy. Sztuczna inteligencja, wirtualna rzeczywistość, blockchain, machine learning, druk 3D, big data i inne wymuszają potrzebę zmiany, dostosowania się, a tym samym poszukiwania nowych koncepcji i metod konkurowania. Idee organizacji wirtualnych, turkusowych...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • E-konsumenci jutra – książka
    TANIEJ 7 %

    E-konsumenci jutra – książka

    Barbara Grabiwoda  

    Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi – książka

    Jerzy Kisielnicki  

    Działania w sektorze badawczo-rozwojowym mają za zadanie tworzenie unikatowych produktów, usług, procesów, w celu zapewnienia innowacyjności organizacji, sektora lub kraju. Książka stanowi źródło kompleksowej wiedzy z zakresu zarządzania takimi projektami. W publikacji poruszono m.in. zagadnienia dotyczące: – charakterystyki projektów badawczo-rozwojowych, ich roli i znaczenia, – formułowania koncepcji,...

    Data dostępności:

    Cena: 73,47 zł 79,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA