Poltext
Liczba pozycji: 7
Bankowość emocjonalna. Cyfrowa transformacja banków a oczekiwania klientów – ebook
Ewa Miklaszewska Mateusz Folwarski
Technologia budzi emocje. Dobrym przykładem jest AI (artificial intelligence), która od lat jest bodźcem do tworzenia literatury czy filmów z gatunku science fiction. Wykorzystanie AI w bankowości oraz cyfryzacja produktów i usług bankowych tworzą nową jakość nie tylko w zakresie wewnętrznej transformacji banków, ale także kanałów i sposobów kontaktów z klientami. W tym znaczeniu w monografii używany...Data dostępności:
Data publikacji:
Blockchain jako innowacja systemowa – ebook
Włodzimierz Szpringer
Technologia rozproszonego rejestru (blockchain) to jedna z największych innowacji w gospodarce cyfrowej. Oznacza przekształcenie „internetu informacji” w „internet wartości”, umożliwiając wymianę wartości w środowisku cyfrowym i eliminując pośredników. W połączeniu z Cloud Computing oraz Big Data technologia blockchain sprzyja tworzeniu zupełnie nowych modeli biznesowych. Najbardziej...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie przez algorytmy – ebook
Włodzimierz Szpringer
Zarządzanie przez algorytmy przenika rzeczywistość społeczno-gospodarczą: od polityki i rządzenia państwem, administracji publicznej aż do transformacji różnych modeli biznesu, które w gospodarce cyfrowej obejmują w zasadzie wszystkie sektory, z główną rolą sektora finansowego. Algorytmy są szczególnie przydatne w bankowości, gdzie występują procesy z dużą ilością danych, nie zawsze ustrukturyzowanych...Data dostępności:
Data publikacji:
Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność – ebook
Ewelina Koch
"To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords – ebook
Damian Sałkowski
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing internetowy – ebook
Łukasz Kępiński Marcin Kordowski Damian Sałkowski Kamil Sztubecki
Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi doświadczeniami. Każda...Data dostępności:
Data publikacji:
Niezapomniane twarze – audiobook
Witold Kieżun
Książka składa się z 16 krótkich opowiadań o charakterze moralitetów, obejmujących okres od przedwojnia (lata przed 1939 r.) aż po transformację po 1989 r. Tematycznie opowiadania dotyczą m.in. Powstania Warszawskiego, życia codziennego w okupowanej Warszawie, sowieckich gułagów, życia w Polsce w okresie stalinizmu, życia w PRL po 1956 r., a także wydarzeń w Polsce po 1989 r. Etyczny i moralny wymiar...Data dostępności:
Data publikacji: