Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

wyszukiwarkach

Liczba pozycji: 8
  • TANIEJ 7 %

    Marketing dla agenta ubezpieczeniowego – ebook

    Marcin Kowalik  

    Google i inne wyszukiwarki jest dla większości z nas podstawowym źródłem informacji. Nic więc dziwnego, że marketing w wyszukiwarkach właśnie stanowi sporą część budżetów reklamowych wielu podmiotów tworzących rynek ubezpieczeń. Zarówno ubezpieczyciele, pośrednicy w postaci multi-agencji, jak i sami agenci ubezpieczeniowi powinni posiadać podstawowe umiejętności pozyskiwania klientów z wykorzystaniem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 46,50 zł 50,00 zł

    Więcej

    • PDF
    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Słownik pojęć SEO – ebook

    Marta Gryszko (aka Lexy)   SeoStation  

    Słownik pojęć SEO angielsko-polski i polsko-angielski to publikacja przeznaczona dla webmasterów, jak również dla każdego, kto interesuje się pozycjonowaniem stron w wyszukiwarkach internetowych. Słownik (462 hasła) będzie wsparciem podczas czytania, pisania, a także tłumaczenia anglojęzycznych tekstów o tematyce SEO. Autorką książki jest Marta Gryszko — ekspert SEO z kilkunastoletnim doświadczeniem,...

    Data dostępności:

    Cena: 5,93 zł 6,38 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka – ebook

    Grzegorz Mazurek  

    Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,06 zł 54,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • E-marketing – książka
    TANIEJ 7 %

    E-marketing – książka

    Grzegorz Mazurek  

    Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof....

    Data dostępności:

    Cena: 55,71 zł 59,90 zł

    Więcej

  • SEO Zaawansowany audyt – książka
    TANIEJ 7 %

    SEO Zaawansowany audyt – książka

    Marco Maltraversi   Davide Prevosto   Giovanni Sacheli  

    PORADNIK - WRĘCZ NIEZBĘDNY - DLA SPECJALISTÓW SEO Audyt SEO jest kluczowym elementem każdego projektu online. Niniejsza książka stanowi niezastąpione wsparcie dla wszystkich podchodzących do analizy swojej strony w sposób profesjonalny. NAUCZYSZ SIĘ: - co zrobić, by użytkownik dotarł do Twojej witryny - jak zwiększyć i poprawić swoją widzialność - jak przeprowadzić audyt SEO, kontrolę domeny i zablokowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 101,37 zł 109,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw – ebook

    Mariusz Gąsiewski   Przemysław Modrzewski  

    Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 23,16 zł 24,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • SEO & SEM Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu – książka
    TANIEJ 7 %

    SEO & SEM Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu – książka

    Search engine optymalization (SEO), czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to zbiór metod, dzięki którym witryna internetowa pojawia się wśród pierwszych wyników pokazywanych przez przeglądarkę Google czy Bing. SEO jest więc podstawowym czynnikiem sukcesu w każdej działalności w sieci - od osobistego bloga do portalu e-handlu. Sztuka pozycjonowania w wyszukiwarkach nie jest nauką ścisłą, gdyż...

    Data dostępności:

    Cena: 92,07 zł 99,00 zł

    Więcej

  • Sztuka komunikacji według Franciszka – książka
    TANIEJ 7 %

    Sztuka komunikacji według Franciszka – książka

    Krzysztof Marcyński   Małgorzata Laskowska  

    Papież Franciszek od początku swojego pontyfikatu wzbudza zainteresowanie mediów i sympatię opinii publicznej. Udało mu się w ciągu kilku miesięcy dokonać rzeczy niebywałej, został „Człowiekiem roku 2013” tygodnika „TIME” i miesięcznika środowiska LGBT „The Advocate”. Został też okrzyknięty „królem internetu”, gdyż liczba wyników hasła „papież Franciszek” przewyższyła liczbę „kliknięć” i wpisów w wyszukiwarkach...

    Data dostępności:

    Cena: 36,27 zł 39,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA