Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

wywierania

Liczba pozycji: 1
  • Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 – książka
    TANIEJ 5 %

    Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 – książka

    Monika Kożdoń-Dębecka  

    Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów perswazyjnych – możliwych do zastosowania z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja Web 2.0 i wpływających na świadomość...

    Cena: 42,75 zł 45,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA