Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Aborygeni i konsumenci – książka

TANIEJ 5 %

Dominik Antonowicz   Radosław Kossakowski   Tomasz Szlendak  

polski

322

IFiS PAN

9788376831039

Produkt fizyczny: Książka

Opis

Od końca lat osiemdziesiątych XX wieku futbol w Europie przechodzi głębokie przemiany w wymiarze ekonomiczno-politycznym oraz społeczno-kulturowym, których fascynującą złożoność przybliża ciekawa, a przy tym krytyczna książka autorstwa moich polskich kolegów. Lektura Aborygenów i konsumentów nie tylko pozwala zrozumieć istotę oraz szczególny charakter przeobrażeń zachodzących w europejskim futbolu, ale również ulokować w ich kontekście przemiany zachodzące w polskiej piłce nożnej. Transformacja europejskiej piłki jest procesem niezwykle złożonym i w jego obrębie można wyodrębnić szereg zjawisk społecznych, których analiza pozwala pełniej oddać oblicze tych przemian.
[…] postępująca komercjalizacja futbolu napotyka również zainteresowanie, ale i krytykę ze strony ludzi nauki, badaczy, ale również dziennikarzy. To oni są w stanie najlepiej wskazać i ujawnić polityczne, ekonomiczne oraz społeczno-kulturowe procesy kierujące współczesnym futbolem, a przede wszystkim demaskować ich negatywny wpływ na społeczność i kulturę lokalną. Książka Aborygeni i konsumenci jest wspaniałym przykładem tego, jak nauka może pomóc w zrozumieniu złożoności zjawisk oraz procesów zachodzących we współczesnym futbolu.
Richard Giulianotti

Aborygeni i konsumenci - książka

29,92 zł 31,50 zł
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!