Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Philip Kotler

Liczba pozycji: 14
  • Twarzą w twarz z kapitalizmem. Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego – ebook

    Phillip Kotler  

    Gwałtowne załamanie rynków finansowych, które dało początek wielkiej recesji, obnażyło grzechy sektora finansowego i ujawniło niebezpieczeństwo związane z bańkami spekulacyjnymi. Jednakże późniejsze wydarzenia pokazały coś więcej: strukturalną słabość systemu tak wielką, że może zagrozić kondycji ekonomicznej naszego kraju i dobrobytowi społeczeństwa demokratycznego. Problemy są bardzo dotkliwe: deficyt...

    Data publikacji:

    Cena: 54,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Moje przygody z marketingiem – audiobook

    Odtwórz fragment:

    Moje przygody z marketingiem – audiobook

    Philip Kotler  

    Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. Nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało...

    Data publikacji:

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Marketing 4.0 – ebook

    Philip Kotler   Hermawan Kartajaya   Iwan Setiawan  

    "Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów...

    Data publikacji:

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Moje przygody z marketingiem – ebook

    Philip Kotler  

    "Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie....

    Data publikacji:

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Marketing 3.0 – ebook

    Philip Kotler   Hermawan Kartajaya   Iwan Setiawan  

    Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować...

    Data publikacji:

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Marketing 3.0 – audiobook

    Odtwórz fragment:

    Marketing 3.0 – audiobook

    Philip Kotler  

    Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować...

    Data publikacji:

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

    Ocena: 3 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • MP3
  • Marketing – książka

    Marketing – książka

    Philip Kotler  

    Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały...

    Cena: 99,00 zł

    Więcej

  • Marketing – książka

    Marketing – książka

    Gary Armstrong   Philip Kotler  

    Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych....

    Cena: 129,00 zł

    Więcej

  • Marketing Management – książka

    Marketing Management – książka

    Philip Kotler  

    For undergraduate and graduate courses in marketing management. The gold standard for today's marketing management Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice. The world of marketing is changing everyday--and in order for students to have a competittive advantage, they need a textbook that reflects the best of today's marketing theory...

    Cena: 303,00 zł

    Więcej

  • Marketing 4.0 Moving from Traditional to Digital – książka

    Marketing 4.0 Moving from Traditional to Digital – książka

    Philip Kotler   Hermawan Kartajaya   Iwan Setiawan  

    Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing. Written by the world's leading marketing authorities, this book helps you navigate the increasingly connected world and changing consumer landscape to reach more customers, more effectively. Today's customers have less time and attention to devote to your brand—and they are surrounded by alternatives...

    Cena: 95,71 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 14

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA