Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Philip Kotler

Liczba pozycji: 12
  • Twarzą w twarz z kapitalizmem. Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego – ebook

    Phillip Kotler  

    Gwałtowne załamanie rynków finansowych, które dało początek wielkiej recesji, obnażyło grzechy sektora finansowego i ujawniło niebezpieczeństwo związane z bańkami spekulacyjnymi. Jednakże późniejsze wydarzenia pokazały coś więcej: strukturalną słabość systemu tak wielką, że może zagrozić kondycji ekonomicznej naszego kraju i dobrobytowi społeczeństwa demokratycznego. Problemy są bardzo dotkliwe: deficyt...

    Data publikacji:

    Cena: 54,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Moje przygody z marketingiem – audiobook

    Odtwórz fragment:

    Moje przygody z marketingiem – audiobook

    Philip Kotler  

    Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. Nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało...

    Data publikacji:

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Marketing 4.0 – ebook

    Philip Kotler   Hermawan Kartajaya   Iwan Setiawan  

    "Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów...

    Data publikacji:

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Moje przygody z marketingiem – ebook

    Philip Kotler  

    "Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie....

    Data publikacji:

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Marketing 3.0 – ebook

    Philip Kotler   Hermawan Kartajaya   Iwan Setiawan  

    Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować...

    Data publikacji:

    Cena: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Marketing 3.0 – audiobook

    Odtwórz fragment:

    Marketing 3.0 – audiobook

    Philip Kotler  

    Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować...

    Data publikacji:

    Cena: 34,90 zł

    Więcej

    Ocena: 3 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • MP3
  • Marketing – książka

    Marketing – książka

    Gary Armstrong   Philip Kotler  

    Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych....

    Cena: 129,00 zł

    Więcej

  • Moje przygody z marketingiem – książka

    Moje przygody z marketingiem – książka

    Philip Kotler  

    Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. To...

    Cena: 44,90 zł

    Więcej

  • Marketing 4.0 – książka

    Marketing 4.0 – książka

    Philip Kotler   Hermawan Kartajaya   Iwan Setiawan  

    Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów...

    Cena: 44,90 zł

    Więcej

  • Marketing – książka

    Marketing – książka

    Philip Kotler  

    Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały...

    Cena: 99,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 12

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA