kultura
Liczba pozycji: 480
Kultura narodu – ebook
Artur Górski
KULTURA NARODU to książka, która ukazuje się drukiem po raz pierwszy, chociaż od śmierci autora minęło już pół wieku. Praca opowiada o znaczeniu kultury w życiu społeczeństw, a zwłaszcza o tym, w jaki sposób kultura polska przyczyniła się do przetrwania narodu pozbawionego własnej państwowości.Data dostępności:
Data publikacji:
Polska. Historia. Kultura. Przyroda – ebook
Krzysztof Żywczak
W albumie Polska. Historia. Kultura. Przyroda pokazano esencję piękna naszego kraju. Zachwycające fotografie zostały ubogacone opisami miejsc, tradycji, historii i ludzi stanowiących o różnorodności polskiego kraju. Szczególnym atutem książki są słowa wstępne znanych i cenionych postaci związanych z danym regionem Polski lub tematyką fragmentu książki.Data dostępności:
Data publikacji:
Kultura. Minibook – ebook
Ryszard Horowitz |Joanna Kos-Krauze i Krzysztof Krauze | Wiesław Myśliwski | komiks | historie alternatywne | Znaki Roku 2013 - najciekawsze artykuły kulturalneData dostępności:
Data publikacji:
Kultura organizacyjna - zarządzanie, reperkusje – ebook
Ewa Kowalska-Napora Janusz Maciej Chajęcki
W książce Kultura organizacyjna – zarządzanie, reperkusje podjęta została analiza ewaluacji wartości wymiarów kulturowych przez pryzmat geopolityki, historii, religii, warunków bytowych, kształtujących świadomość jednostek i zbiorowości. Dr inż. Ewa Alicja Kowalska-Napora – doktor ekonomii, adiunkt w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie, w Instytucie Nauk Informatycznych i Nauk Technicznych Mgr Janusz...Data dostępności:
Polityka kulturalna wobec wyzwań nowoczesnego społeczeństwa rynkowego: kultura - kreatywność - życie codzienne. Między polityką kulturalną a ekonomią kultury – ebook
Aleksander Lipski
Niniejszą monografię poświęcono analizie dziedziny kultury jako przedmiotu polityki i ekonomii w kontekście nowoczesnego społeczeństwa rynkowego i jego głównych cech: imperializmu ekonomicznego, paternalizmu wiedzo-władzy i estetyzacji rzeczywistości społecznej. Celem pośrednim jest demitologizacja stereotypów dotyczących pojęcia kultury oraz fałszywego obrazu relacji między kulturą a polityką oraz...Data dostępności:
Nurt krytyczny w zarządzania: Kultura, edukacja, teoria – ebook
Michał Zawadzki
"Nurt krytyczny w zarządzaniu. Kultura, edukacja, teoria" jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją na temat niezwykle popularnego na Zachodzie nurtu krytycznego w zarządzaniu – Critical Management Studies, wchodzącego w zakres kanonów nauczania zarządzania w najlepszych uniwersytetach w USA i Wielkiej Brytanii. Przedstawiciele nurtu krytycznego pokazują, że zarządzanie ludźmi prowadzące...Data dostępności:
Mózg - płeć, język, kultura – ebook
Mimo iż coraz lepiej go poznajemy, ludzki mózg nadal więcej przed nami kryje niż odsłania. Teksty zebrane w niniejszym minibooku starają się odkryć niektóre z jego tajemnic. Anna Grabowska | Zbigniew Sołtys | Włodzisław Duch Przychody ze sprzedaży nieposiadających ambicji komercyjnych minibooków zostaną przeznaczone na kontynuowanie działalności miesięcznika „Znak”.Data dostępności:
Data publikacji:
Kultura kosmitów – ebook
Krzysztof Jurczyński
Wyprowadzka kultury ludzkiej ze świata zwierząt do świata zwierząt podyktowana została brakiem wystarczającej wiedzy. Stało się to w niepamiętnych czasach. Współcześnie, dzięki nagromadzeniu olbrzymiej wiedzy, nic nie usprawiedliwia ludzkości w świecie zwierząt.Data dostępności:
Data publikacji:
Biznes w kulturze - kultura w biznesie – ebook
Anna Kwiecień Beata Reformat
Niniejsza monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych na kierunku Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej, ale też kierunków pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i praktycy – menedżerowie zmagający się na co dzień z problemami zarządzania jednostkami kultury. Publikacja, dzięki połączeniu wiedzy teoretyków i przykładów z praktyki...Data dostępności:
Biznes w kulturze - kultura w biznesie: Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne – ebook
Niniejsza monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych na kierunku Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej, ale też kierunków pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i praktycy – menedżerowie zmagający się na co dzień z problemami zarządzania jednostkami kultury. Inspiracji do jej powstania dostarczyła III Ogólnopolska Konferencja Biznes...Data dostępności: