anna parker ebook
Liczba pozycji: 5
Spisek autorów – ebook
Anna Parker
A gdyby tak władzę w kraju przejęli pisarze? Jak zmieniłaby się sytuacja autorów? Kto by zyskał, a kto stracił? Zuzanna od zawsze chciała pisać książki, poświęciła im większość życia. Marek jest wydawcą. Czy wspólna pasja ich połączy? Czy odnajdą swoje miejsce w nowej rzeczywistości? Anna Parker w przewrotny sposób ukazuje kulisy pracy wydawniczej lęki sfrustrowanych autorów i nadzieje na ...Data dostępności:
Data publikacji:
Galeria – ebook
Anna Parker
Marta jest samotną matką, mieszka z rodzicami, próbując jakoś ułożyć sobie życie. Niespodziewana ciąża pokrzyżowała jej życiowe plany. Wbrew swoim zainteresowaniom podejmuje pracę jako detektyw sklepowy w centrum handlowym. Nudna praca zaskoczy ją - będzie musiała zmierzyć się z zagadkowymi zabójstwami klientów i nagłym wybuchem namiętnych uczuć. Galeria handlowa okaże się pułapką. Anna Parker...Data dostępności:
Data publikacji:
Świetlisty Cesarz 2: Ten, który zatopił świat – ebook
Shelley Parker-Chan
Zwycięży. Nie pomimo tego, kim jest, lecz dzięki temu. Śmiercionośna lawina zaczyna się zawsze od jednego kamyka. Dla lawiny, która zmiecie Cesarstwo Wielkich Yuanów tym kamykiem jest Zhu Yuanzhang, Świetlisty Król. Jednak zwycięstwo jest jeszcze daleko, a droga do niego pochłonie niezliczone ofiary. W lepkim mroku intryg, walki o władzę i wynaturzonych instynktów, niczym pochodnie płoną Mandaty...Data dostępności:
Data publikacji:
Parker Rain – ebook
Anna Wolf
Parker Rain mieszka w Newport News, jest właścicielem baru i ma reputację mordercy. Przesiedział - jak się okazało niesłusznie - rok w więzieniu. Podczas studiów dorabiał uczestnictwem w nielegalnych walkach. Obecnie stara się wieść spokojnie życie, jednak wprowadzenie się tajemniczej blondynki do domu obok, niweczy jego plan. Corina Winchester uciekła z miasta, które kochała, a w którym zaznała wiele...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji: