dany
Liczba pozycji: 5
Plan-Wykonanie zasilone danymi JPK_KR -cz.1 – ebook
Magdalena Chomuszko
Wiele firm potrzebuje zestawienia informacji o planie vs wykonanie w obszarach kosztów, przychodów, czy projektów, aby ostatecznie móc się rozliczyć z realizacji planu za dany okres. W niniejszej publikacji przedstawiony został raport Plan -Wykonanie narastająco, zaprojektowany w Excelu i zasilony danymi z plików JPK_KR. Dane do raportu zostały przekształcone w Power Query. Do publikacji dołączony...Data dostępności:
Data publikacji:
Dziewczyna na Via Flaminia – ebook
Alfred Hayes
Dziewczyna na Via Flaminia to przejmująca historia niemożliwej miłości na powojennych zgliszczach. Nie przypadkiem przypomina oscarową Païsę Rosseliniego – Alfred Hayes był współautorem scenariusza. Zima 1944, Rzym pół roku po wyzwoleniu. Lisa jest głodna, Robert samotny. Ona jest Włoszką, on amerykańskim żołnierzem – okupantem i wyzwolicielem. Spotykają się w domu przy Via Flaminia. Ich związek to...Data dostępności:
Data publikacji:
Historia prawdziwego Świętego Mikołaja – audiobook
Beata Andrzejczuk
Święty Mikołaj – postać uwielbiana przez wszystkie dzieci na świecie. To na niego czekają z wielką niecierpliwością w grudniu. Ale obecnie Mikołaja najczęściej można spotkać w hipermarkecie, gdzie siedzi ubrany w czerwony płaszcz, czapkę z pomponem, ma doczepioną sztuczną białą brodę i jego zadaniem jest przede wszystkim zachęcanie do robienia zakupów. Co zostało z historii o prawdziwym Świętym Mikołaju?...Data dostępności:
Data publikacji:
Przyciąganie – audiobook
A.H. Melcer
Odnalazła prawdę o sobie samej. Ale w jej świecie prawda jest przestępstwem Nie jest łatwo wkraczać w dorosłość, przejść przez czas dojrzewania, kształtowania osobowości, odkrywania swojej tożsamości; czas, w którym pytań jest więcej niż odpowiedzi, a wątpliwości więcej niż wskazówek. Można się poczuć samotnie i niepewnie, zwłaszcza jeśli nie przystaje się do społecznych norm. Bardzo surowych norm,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: