dany
Liczba pozycji: 5
Pan żywiołów – ebook
Laura Łabno
Piętnastoletni Dany po tragicznej śmierci matki trafia do dalekich krewnych. Jak się wkrótce okazuje, jego nowy dom, kryjący w sobie wiele sekretów związanych z losami bliskich, jest jednocześnie szkołą. Kiedy w tajemniczych okolicznościach zaczynają znikać jej uczniowie, chłopiec przeczuwa, a z czasem nabiera pewności, że mimo woli stał się elementem niebezpiecznej gry, w której stawką jest jego życie....Data dostępności:
Data publikacji:
halo halo – ebook
Michał Borkowski
Autor przedstawia swój tomik następująco: Zakaz majstrowania przy Świecie. Gdy serce jest największe. Rozmaicie można miłować w radosnym wzruszeniu. Co rodzi współpraca i zgoda ze Światem w otwartości na to, co Nieprzewidywalne. Rejestr czułości. Kieszonkowy gwiazdozbiór, do którego można sobie włożyć palec. Próba wymacania swobodnie przenikających do układu nerwowego sił i ułożenia pod wpływem życiodajnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Nieład – ebook
Justyna Taranek
Od autorki: Daj sobie odpocząć. Twoja chwila. Zobacz. Twoje uczucia. Od wydawcy: Nieład to tomik wierszy w którym poezja, jest przelana na papier również w podobny sposób. Często dany wiersz zaczyna się na górze strony, czasami u dołu, a jeszcze innym razem stanowi tylko pewien przerywnik, pomiędzy jednym i drugim, a może refleksją. Nie znajdziesz tutaj znaków interpunkcyjnych, a sam przekaz nawiązuje...Data dostępności:
Data publikacji:
Krew i księżyc – ebook
Erin Beaty
Sierota, której zmysły wyostrzają się pod wpływem światła księżyca, próbuje schwytać seryjnego mordercę i przejrzeć zamiary tajemniczego geniusza, z którym pracuje. Magia i miłość w cieniu morderstwa. Tajemnicza i wartko napisana powieść w średniowiecznej scenerii. Idealna dla fanów „Anatomia. Love Story” Dany Schwartz. Największym skarbem Collis jest ogromne Sanktuarium poświęcone...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: