dany
Liczba pozycji: 55
Księga dżungli. Wydanie dwujęzyczne ilustrowane – ebook
Rudyard Kipling
Ebook ma postać pliku pdf, w którym znajduje się link prowadzący na stronę wydawnictwa Wymownia. Ze strony tej pobrać można dodatkowe bezpłatne materiały przeznaczone do nauki języków obcych - ebooki dla dorosłych i dzieci, w tym także pełne wersje książek dwujęzycznych. Przygotowaliśmy także wiele innych publikacji dwujęzycznych w zdecydowanie atrakcyjnych cenach. Znajdą się wśród nich książki...Data dostępności:
Data publikacji:
Opowieść wigilijna. Wydanie dwujęzyczne – ebook
Charles Dickens
Wydanie angielsko-polskie ilustrowane. Ponadczasowa opowieść o skąpym Scrooge’u i wigilijnych duchach ukazała się po raz pierwszy w grudniu 1843 roku, z ilustracjami Johna Leecha. Tłumaczona wielokrotnie i wydawana jako Opowieść wigilijna lub zgodnie z oryginalnym tytułem jako Kolęda prozą stała się książką czytaną najmłodszym od pokoleń. Boże Narodzenie to czas, gdy idea miłosierdzia jest...Data dostępności:
Data publikacji:
Dzwony upiorne. WYDANIE DWUJĘZYCZNE polsko-angielskie – ebook
Charles Dickens
„Dzwony upiorne” należą do ponadczasowego zbioru „Opowieści wigilijnych” Charlesa Dickensa. Tajemnicze bicie dzwonów i mroźna noc tuż przed wybiciem północy nadchodzącego Nowego Roku tworzą zagadkowy, nieco mroczny klimat snutej opowieści. Zimowa seria Dickensa „Opowieści wigilijnych” cieszy się niesłabnącą popularnością od dziesiątek lat. Składają się na nią: ...Data dostępności:
Data publikacji:
Telefon od Boga – audiobook
Paweł R. Stań
Czym jest Telefon od Boga ? Jest przesłaniem dla Twojej Podświadomości i kieruje Cię w stronę Twoich ukrytych zdolności. Nie jest to nowy program, który dany sposób myślenia zastępuje innym, wymyślonym i uważanym przez Rozum za sensowny. Podświadomość dokonuje pewnych rzeczy dla nas, steruje funkcjami organizmu, steruje emocjami, jest odpowiedzialna za realizację naszych marzeń. Wydajemy jej pewne...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: