dariusz
Liczba pozycji: 27
A po co jechać do Portugalii? Szlakiem wina - Douro i Porto – ebook
Dorota Górniak Dariusz Lewandowski
Multimedialny przewodnik po jednym z regionów Portugalii, przeznaczony dla turystów, amatorów wina i przedsiębiorców.Data dostępności:
Data publikacji:
A po co jechać do Portugalii? Szlakiem wina - Alentejo – ebook
Dorota Górniak Dariusz Lewandowski
Multimedialny przewodnik po jednym z regionów Portugalii, przeznaczony dla turystów, amatorów wina i przedsiębiorców.Data dostępności:
Data publikacji:
A po co jechać do Portugalii? Szlakiem wina - Półwysep Setubal – ebook
Dorota Górniak Dariusz Lewandowski
Multimedialny przewodnik po jednym z regionów Portugalii, przeznaczony dla turystów, amatorów wina i przedsiębiorców.Data dostępności:
Data publikacji:
A po co jechać do Portugalii? Szlakiem wina - Vinhos Verdes – ebook
Dorota Górniak Dariusz Lewandowski
Multimedialny przewodnik po jednym z regionów Portugalii, przeznaczony dla turystów, amatorów wina i przedsiębiorców.Data dostępności:
Data publikacji:
Baśnie norweskie opowiedział Dariusz Muszer. Tom 2 – ebook
Dariusz Muszer
Baśnie przekazywane są ustnie z pokolenia na pokolenie i spotyka się je we wszystkich kręgach kulturowych. Stanowią jeden z elementów niematerialnego dziedzictwa kulturowego. Kiedy powstały, tego nikt nie wie. Domniemywa się, że towarzyszą człowiekowi od bardzo, bardzo dawna, od zamierzchłych czasów. W Norwegii baśnie – bajki magiczne, zwierzęce i komiczne, a także klechdy – żyją do dziś i zajmują...Data dostępności:
Data publikacji:
Oblicza Wielkiej Brytanii – audiobook
Dariusz Rosiak
Do czego Brytyjczykom służy dom? Dlaczego gdy jeden Anglik otwiera usta, drugi już nim pogardza albo go nienawidzi? Czy brexit jest przejawem racjonalności Brytyjczyków, czy największym aktem kolektywnej głupoty w historii tego narodu? Dariusz Rosiak, znakomity reporter i obserwator świata, tym razem opisuje zjawiska, które w ciągu ostatnich trzech dekad kształtowały Wielką Brytanię. Czy rewolucja...Data dostępności:
Data publikacji:
Fakty po Mitach – e-wydanie – 22/2024
Ogólnopolski tygodnik opinii zrodzony z marzenia o normalności. Różnią nas sympatie polityczne i stosunek do wiary, łączy zaś wizja Polski: kraju równego traktowania obywateli i - co najważniejsze - państwa świeckiego. Sprzeciwiamy się klerykalizacji życia społecznego i domagamy oddzielenia Państwa od Kościoła. Piszą dla nas m.in.: prof. Joanna Senyszyn, prof.Joanna Hańderek, Piotr Gadzinowski, Krzysztof...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 7,59 zł
Opinie o produkcie7,99 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,59 zł- Dostęp online PDF
Fakty po Mitach – e-wydanie – 21/2024
Ogólnopolski tygodnik opinii zrodzony z marzenia o normalności. Różnią nas sympatie polityczne i stosunek do wiary, łączy zaś wizja Polski: kraju równego traktowania obywateli i - co najważniejsze - państwa świeckiego. Sprzeciwiamy się klerykalizacji życia społecznego i domagamy oddzielenia Państwa od Kościoła. Piszą dla nas m.in.: prof. Joanna Senyszyn, prof.Joanna Hańderek, Piotr Gadzinowski, Krzysztof...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 7,59 zł
Opinie o produkcie7,99 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,59 zł- Dostęp online PDF
Afryka. Opowieści podróżne – ebook
Opracowanie zbiorowe
„W tej książce zebraliśmy opowieści o Afryce oglądanej z perspektywy podróżnika – nieśpiesznego przechodnia. Przemierzającego uważnie rozliczne kraje i niezmierzone przestrzenie. Chłonącego obrazy, poznającego dzieje, zwyczaje, religie, mity, obrzędy. A przede wszystkim chcącego zrozumieć drugiego człowieka. Reportaże, proza literacka, eseje, relacje z podróży znanych polskich – współczesnych – autorów....Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji: