darmo
Liczba pozycji: 5
George i niezniszczalny kod – ebook
Lucy Hawking Stephen Hawking
George i Annie wyruszają w kosmiczną podróż, aby ocalić Wszechświat Na świecie zaczynają się dziać naprawdę dziwne rzeczy. Banki rozdają pieniądze, sklepy nie mogą pobierać opłat za swoje produkty i ludzie mają jedzenie za darmo, a samoloty nie chcą latać. Wygląda na to, że ktoś włamał sie do wszystkich największych i najlepszych komputerów świata. Aby dowiedzieć się, kto za tym wszystkim...Data dostępności:
Data publikacji:
Czerwony Kapturek – ebook
Anna Paterek
Publikacja z prezentami! Wydawnictwo Wymownia przygotowało prezenty dla swoich czytelników. Treść bajki odkryje przed dziećmi i rodzicami sposób, w jaki mogą pobrać dla siebie za darmo niespodzianki. Ciekawa, nowa wersja baśni "Czerwony Kapturek" wzbudza zainteresowanie bardzo ładną polszczyzną oraz rymami, które każdemu dziecku pozostaną w pamięci. Każda z baśni i legend wymaga uwspółcześnienia nie...Data dostępności:
Data publikacji:
Gminy chcą więcej za odpady – ebook
Infor Biznes
"Gminy chcą więcej za odpady Rosną koszty przedsiębiorców Drożeje wywóz z nieruchomości niezamieszkanych Samorządy ustalają wysokie stawki Problemem przedsiębiorców w wielu regionach kraju jest znaczący wzrost kosztów odbioru odpadów komunalnych. Coraz więcej gmin korzysta bowiem z prawa do wprowadzenia opłat za ich odbiór z nieruchomości niezamieszkanych. Niektórzy przedsiębiorcy zmuszeni są płacić...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozmowy o rynku książki. Tom 11 – ebook
Praca zbiorowa
Kolejny, jedenasty już tom publikacji Rozmowy o rynku książki to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przedstawiciele wydawnictw i księgarń, firm dystrybucyjnych oraz instytucji kultury, a także sektora poligraficznego, firm małych i dużych, osoby z dużym doświadczeniem w branży, których głos...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu – ebook
Michał Rusek
Ten poradnik marketingowy jest wyjątkowy, ponieważ autor zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób. Lekkie pióro sprawia, że książkę ekspercką o dużym...Data dostępności:
Data publikacji: