Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

e-biznes

Liczba pozycji: 12
  • CENA NEXTO

    Internet. Analityka danych – ebook

    Kamil Czaplicki   Grażyna Szpor  

    Analityka danych jest podstawą zmniejszania niepewności, redukowania entropii, ale jej oparcie o Big data i wspomaganie skomplikowanymi narzędziami informatycznymi niesie też nowe zagrożenia. W tej książce podejmowane są najpierw zagadnienia istoty i znaczenia analityki danych, jej e-infrastruktur i kadr oraz pozyskiwania danych do analizy. Kolejne części pokazują wykorzystanie analityki danych w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 116,10 zł 129,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 116,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing hotelowy - praktycznie – ebook

    Agata Adaszyńska  

      Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,77 zł 14,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,77 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Wycena przedsiębiorstw ubezpieczeniowych – ebook

    Anna Jańska  

    W monografii, obok treści teoretycznych, dotyczących wyceny przedsiębiorstw oraz specyfiki ubezpieczycieli w kontekście szacowania ich wartości, przedstawiono uniwersalne rozwiązanie modelowe, objaśniające proces wyceny przedsiębiorstw ubezpieczeniowych i uwzględniające parametry charakterystyczne dla ubezpieczycieli majątkowych. Uniwersalność modelu polega na tym, że może on być wykorzystywany do...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Rozwój terytorialny w świetle dorobku ekonomii instytucjonalnej. Przestrzeń - bliskość - instytucje – ebook

    Mariusz E. Sokołowicz  

    Współczesne spojrzenie na procesy rozwoju terytorialnego coraz silniej eksponuje sprawność otoczenia instytucjonalnego dla prowadzenia działalności gospodarczej oraz organizowania życia społeczności miejskich i regionalnych. W perspektywie tej upatruje się podstaw procesów ekonomicznych zarówno w instytucjach formalnych (np. przejrzystość i efektywność prawa, sprawność działania przedsiębiorstw i organizacji...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,55 zł 19,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,55 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Usługi hotelarskie w Groupon. Produkt. Podmioty. E-dystrybucja – ebook

    Michał Rudnicki  

    Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich. Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-commerce, jak również umożliwiły wskazanie grup obiektów świadczących usługi hotelarskie najintensywniej korzystających z pośrednictwa serwisu Groupon. Zaprezentowana...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    e-Matematyka wspomagająca ekonomię – ebook

    Krzysztof Piasecki   Marcin Anholcer   Krzysztof Echaust  

    e-Matematyka wspomagająca ekonomię – innowacyjny podręcznik do nauki matematyki stosowanej ze wsparciem w środowisku powszechnie dostępnego taniego oprogramowania. Książka adresowana do studentów ekonomii, finansów i zarządzania. […] Poziom książki oceniam jako wysoki. Student (a także wykładowca) może znaleźć w podręczniku wiele informacji przydatnych w dalszych studiach, jak również przy rozwiązywaniu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 62,10 zł 69,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym – ebook

    Ralf Pispers   Joanna Rode   Benjamin Fischer  

    Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 43,11 zł 47,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Rozwój i doskonalenie umiejętności negocjacyjnych – ebook

    E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska  

    Jeżeli wydaje Ci się, że wiesz o negocjacjach wszystko, to masz rację – tylko Ci się wydaje. Publikacja stanowi kompendium wiedzy z zakresu negocjacji, komunikacji interpersonalnej oraz wywierania wpływu na ludzi. Autorka zachęca czytelników do zgłębiania tajników sztuki negocjacji – w przystępny sposób prezentuje treści, a także podaje liczne przykłady z praktyk negocjacyjnych i opatruje je licznymi...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,95 zł 19,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    (KO)media. Konteksty dyskursu medialnego – ebook

    Jerzy Gołuchowski   Dorota Konieczna   Katarzyna Zdanowicz-Cyganiak  

    W „(KO)medii" pojawia się wielu bohaterów: dziennikarzy, polityków, teologów, celebrytów, blogerów, kontestatorów władzy, uczestników cyfrowego obiegu treści. Autorzy monografii koncentrują się na problematyce współczesnych mediów, uwzględniając szeroki zakres tematyczny, m.in. misję mediów publicznych, płatną dystrybucję treści w Internecie, nowe media w komunikacji szkoły wyższej, networking, e-wspólnoty....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 85,50 zł 95,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 85,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing usług – ebook

    Tomasz Smoleń   Jan W. Wiktor   Anna Czubała   Agata Jonas  

    Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,34 zł 42,60 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,34 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 12

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA