e-biznesu
Liczba pozycji: 9
Poradnik prawny dla e-biznesu – ebook
Izabela Kowalczuk-Pakuła Piotr Dynowski Grzegorz Pacek
Piotr Dynowski, LL.M. radca prawny; specjalista w zakresie prawa handlu elektronicznego, reklamy, mediów, prawa telekomunikacyjnego oraz ochrony własności intelektualnej; wieloletni wykładowca akademicki; autor wielu publikacji z zakresu prawa własności intelektualnej, prawa nowych technologii oraz prawa reklamy. Izabela Kowalczuk-Pakuła radca prawny; doradza w zakresie ochrony prywatności, danych...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo własności intelektualnej – ebook
Dominika Wetoszka
IV Konferencja Naukowa Pomorskiej Izby Adwokackiej w Gdańsku „Prawo własności intelektualnej" odbyła się 8.11.2018 r. na Wyższej Szkole Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni. To wydarzenie naukowe po raz kolejny spotkało się z szerokim uznaniem wśród członków palestry oraz przedstawicieli środowisk naukowych. Szeroki zakres zagadnień oraz ich różnorodność wpisują się w oczekiwania płynące...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing doświadczeń w Internecie – ebook
Agnieszka Kacprzak
Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej: opisuje możliwości zastosowania poszczególnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Twórcza organizacja. Komputerowe wspomaganie twórczości organizacyjnej – ebook
Celina M. Olszak
Zasadniczym celem niniejszego opracowania jest przeprowadzenie dyskusji nad problematyką twórczości organizacyjnej i możliwościach komputerowego jej wspomagania. Dyskusja ta została przeprowadzona na łamach trzynastu rozdziałów, w których przewijają się wątki teoretyczne, metodologiczne i praktyczne dotyczące twórczości organizacyjnej, uwarunkowań jej rozwoju oraz projektowania systemów wspomagania...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo budowlane. Komentarz – ebook
Dominik Sypniewski Jan Góralski Mikołaj Goss Wojciech Gunia Rafał Godlewski
Polskie Prawo budowlane zostało uchwalone już ponad 28 lat temu. Od tego czasu ustawa została wielokrotnie nowelizowana, a także stała się przedmiotem licznych analiz i dyskusji z udziałem prawników, inżynierów i przedstawicieli biznesu reprezentujących perspektywę teoretyczną oraz praktyczną. Równocześnie, stosowanie przepisów Prawa budowlanego ujawniło liczne wątpliwości interpretacyjne, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Podatki 2023 z komentarzem Crido – ebook
Piotr Barański Tomasz Bartoszek Krzysztof Borkowski Michał Borowski Marek Dalka Edyta Defańska-Czujko Jacek Drzazga Maciej Dybaś Piotr Folwarczny Przemysław Furmaga Jan Furtas Małgorzata Gaik Anna Getka-Juśkiewicz Sören Godniak Maksymilian Górka Tomasz Groszyk Aleksandra Kielar Arnold Kowalski Mateusz Markowski Artur Marszałkiewicz Roman Namysłowski Jacek Ostrowski Daniel Panek Michał Panek Anna Pęczyk-Tofel Sławomir Pilarczyk Aleksandra Plichta Mateusz Stańczyk Adrian Stępień Michał Szwed Paweł Toński Urszula Uchmańska Anna Wcisło Michał Wodnicki Szymon Żółciński Radosław Żuchowski
Roman Namysłowski, partner zarządzający w CRIDO, o szczegółach najnowszej edycji publikacji: Podatki 2023 z komentarzem CRIDO to pierwszy na rynku, wydawany już od 2015 r., kompleksowy zbiór aktualnych przepisów podatkowych z komentarzem do wybranych ustaw oraz praktycznymi opracowaniami przygotowanymi przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem – doradców podatkowych z CRIDO....Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka rynkologii – audiobook
Jacek Kotarbiński
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – audiobook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji:
Wieczne opóźnienie. Zarządzanie projektami IT – audiobook
Marcin Dąbrowski
Czas, czas, czas goni nas. Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielkiej psychicznej odporności, by się nie poddać. Otrzymują do realizacji projekty...Data dostępności:
Data publikacji: