firmowe
Liczba pozycji: 6
Zakupy firmowe - od jakich wydatków odliczymy VAT – ebook
Marcin Jasiński
W publikacji omawiamy poszczególne wydatki, które często występują w firmach, a ze względu na swój charakter mogą sprawiać problemy z ustaleniem, czy można odliczyć od nich VAT. Są to wydatki poniesione: • w trakcie podróży służbowych • w związku z użytkowaniem samochodu • bezpośrednio dla pracowników • w związku z promocją firmy. Wskazujemy nie tylko kiedy od poszczególnych wydatków...Data dostępności:
Data publikacji:
Zakupy firmowe - rozliczenie VAT na przykładach – ebook
Marcin Jasiński
W publikacji na przykładach zostały przedstawione zasady rozliczeń zakupów które dokonuje większość podatników. Omówione są konkretne przykłady. Dlatego dowiemy się czy możemy odliczyć VAT m.in. od zakupu: biletów kolejowych i lotniczych, biletów za przejazd autostradą biletu za parking napraw i przeglądów samochodów okularów i soczewek dla pracowników poczęstunku dla pracowników i kontrahentów...Data dostępności:
Data publikacji:
Na równinie węży – ebook
Paul Theroux
Paul Theroux spędził życie, przemierzając świat i wysłuchując niezwykłych opowieści ludzi z odłegych zakątków globu, by w końcu odkryć, że najciekawsze historie można nieraz usłyszeć tuż za płotem. Poruszony medialną burzą związaną z napływem meksykańskich imigrantów wyrusza na południe i na początek przemierza pas amerykańsko-meksykańskiego pogranicza. Na każdy aspekt życia w tej pustynnej okolicy...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook
Artur Jabłoński
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...Data dostępności:
Data publikacji:
Koreańczycy. W pułapce doskonałości – ebook
Frank Ahrens
Opowieść o małym państwie i wielkich ambicjach. Pali-pali, czyli „szybko, szybko”, to podstawa kultury współczesnej Korei Południowej. Ścigając się z czasem i rozwijając olbrzymie koncerny, ten nieduży kraj przeobraził się w gospodarczą potęgę. Odpowiedzi na pytanie, jak można było osiągnąć taki sukces, udziela autor, Frank Ahrens – amerykański dziennikarz, który został wiceprezesem Hyundai Motor Company....Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka rynkologii – audiobook
Jacek Kotarbiński
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...Data dostępności:
Data publikacji: