klienci
Liczba pozycji: 63
Wygraj klienta – ebook
Marcin Paweł Panek
Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują. Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygraj klienta – audiobook
Marcin Paweł Panek
Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują. Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie...Data dostępności:
Data publikacji:
Przepraszam, zajęte – audiobook
Jan Maszczyszyn
Kiedy ktoś przerywa transmisję Pucharu Mistrzów, musi chodzić o coś naprawdę ważnego. Pierwsza załogowa wyprawa na Marsa od miesiąca dryfuje w przestrzeni kosmicznej. Okazuje się, że pojazd się rozhermetyzował w wyniku zderzenia z mikrometeorytem. W Tarnowskich Górach przy barze w Sedlaczku trwają rozmowy lokalsów. Pojawiają się różne hipotezy i plotki. Barmanka Judyta przekazuje informacje od Achima...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zbudować najczęściej oglądane strony w Twoim e-sklepie – ebook
Mirosław Kazior
Chcesz, by klienci Twojego sklepu: -mieli poczucie, że warto Ci zaufać -byli przekonani, że zakup u Ciebie to słuszna decyzja -mogli samodzielnie znaleźć wszystkie informacje związane z zamówieniem? Przygotowaliśmy dla Ciebie e-booka z prostymi wskazówkami, które sprawią, że Twój sklep będzie kompletny i przyjazny dla Twoich Klientów, a sprzedaż w nim wzrośnie.Data dostępności:
Data publikacji:
Obsługa klienta w recepcji hotelowej – ebook
Jacek Jędrzejczak
To nie jest kolejny poradnik o tym, jak wykonywać czynności w recepcji hotelowej. Z publikacji dowiesz się bowiem, dlaczego klienci zachowują się tak, jak się zachowują. A co najważniejsze — jak sobie z nimi radzić. Łyk psychologii, konkretne przykłady, a to wszystko napisane przystępnym językiem. Publikacja jest nie tylko dla osób, które przygotowują się do pracy w recepcji. Bardziej doświadczeni...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie – ebook
Łukasz Kruszewski
Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień Klienta. Autor koncentruje się na relacjach, magii produktu i wizerunku . Jak mówi Łukasz Kruszewski (...) cechy techniczne, użytkowe czy finansowe nie są wcale najważniejsze. Istotniejszy jest styl życia, który kupujemy. To właśnie ze względu na ów styl Klienci szukają odpowiedniego piętra, powierzchni...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak samodzielnie założyć sklep internetowy – ebook
Witold Wrotek
Jak założyć i prowadzić dochodowy sklep internetowy? Dzięki tej książce: 1. Poznasz 5 sposobów na wybranie najlepszej dla siebie branży sklepu. 2. Poznasz wszystkie z 13 niezbędnych elementów biznesu, związanego z prowadzeniem sklepu internetowego, które mają decydujący wpływ na jego skuteczność. Z poradnika dowiesz się, czego dokładnie potrzebujesz, by Twój sklep był w pełni funkcjonalny i sprawnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Ciałko – audiobook
Katarzyna Kobylarczyk
Kiedy w 1999 roku hiszpański Sąd Najwyższy orzekł, że każde dziecko ma prawo wiedzieć, kim są jego rodzice, do biura prawnika Enrique Vili Torresa zaczęli pukać nowi klienci. Chociaż od rodziny lub sąsiadów dowiedzieli się, że zostali adoptowani, w ich dokumentach nie było śladów adopcji, a w aktach urodzenia rodzice adopcyjni figurowali jako biologiczni. Enrique nazwał ich hijos falsos , fałszywymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Najcenniejszy podarunek – audiobook
Aleksandra Rochowiak
CZY MAGIA ŚWIĄT I TYM RAZEM POKAŻE SWOJĄ NIEZWYKŁĄ MOC? Zosia ma trzydzieści dwa lata. Pracuje w jednej z najpopularniejszych cukierni w Warszawie. Spragnieni słodkości klienci przychodzą tam nie tylko ze względu na jakość oraz niepowtarzalny smak serwowanych wypieków, lecz także dla zapierającego dech w piersiach wystroju. Kobieta jest rozczarowana swoim kilkuletnim związkiem pozbawionym perspektyw...Data dostępności:
Data publikacji:
Wadliwy klient – audiobook
Olga Rudnicka
Nie ma głupich zleceń, są tylko wadliwi klienci. Detektyw Dominiczak jedzie na spotkanie z kolejnym zleceniodawcą. Sytuacja nie należy do przyjemnych, jako że szoferem Matyldy jest grabarz. Zdecydowanie nie sprzyja to negocjacjom, a co dopiero odmowie. Sprawę próbuje ratować towarzyszący pani detektyw mecenas Piasecki. Matylda przyjmuje na pozór proste zlecenie. Ma udawać najnowszą zdobycz bogatego...Data dostępności:
Data publikacji: