kompetencja
Liczba pozycji: 4
Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu. Podręcznik lidera – ebook
Wojciech Chmielewski
Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Jesteś sprzedawcą, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jako przedstawiciel handlowy chciałbyś zwiększyć swoje kompetencja, a co za tym idzie, zarobki? We wszystkich powyższych kwestiach pomoże Ci ta książka. Jej autor – niekwestionowany autorytet z dziedziny doradztwa biznesowego – wyjaśnia, jak świadomie budować rozmowę z klientem....Data dostępności:
Data publikacji:
21 cech skutecznego lidera – ebook
John C. Maxwell
Liderzy zawsze szukają czegoś, co da im przewagę. Dlatego wielu śledzi najnowsze trendy w teoriach przywództwa. Jednak wydumane koncepcje przywództwa i modne teorie zarządzania przychodzą i odchodzą. A co się nie zmienia? Cechy lidera! Przyjrzyj się wielkim przywódcom w historii, a przekonasz się, że wszystkich łączyły pewne przymioty: kompetencja, inicjatywa, wizja, zaangażowanie, pasja, a z niej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wypalenie zawodowe – ebook
Jorg-Peter Schröder
Wielu z nas pracuje zgodnie z zasadą „więcej, lepiej, szybciej” nie bacząc na sygnały zmęczenia czy wyczerpania. Dopiero, gdy nic już się nie udaje i nic nie sprawia nam radości, zauważamy, że przekroczyliśmy niebezpieczną granicę, czujemy się puści i wypaleni, a wymarzone osiągnięcia wcale nas nie cieszą. W tej książce pokazujemy, jak pomóc samemu sobie, by uniknąć syndromu wypalenia zawodowego,...Data dostępności:
Data publikacji:
Potrzeby emocjonalne dziecka – ebook
John Philip Louis Karen McDonald Louis
Nowe, rozszerzone i uaktualnione wydanie. Zaspokajanie podstawowych potrzeb emocjonalnych dziecka nie jest tylko zaleceniem dla rodziców ani sugestią co do zmiany postępowania – jeśli chce się wychować zdrowe i szczęśliwe dziecko, to absolutna konieczność. Większość rodziców robi wszystko, by okazać dzieciom miłość, troskę i zrozumienie. Oczywiście nie ma idealnych ojców ani idealnych matek –...Data dostępności:
Data publikacji: