konkurencji
Liczba pozycji: 9
Powracające uczucie – ebook
Maya Banks
Marley była kochanką greckiego magnata hotelowego Chrysandera Anetakisa. Nim zdążyła mu powiedzieć, że spodziewa się jego dziecka, Chrysander oskarżył ją o sprzedaż tajemnic firmowych konkurencji i wygnał z domu. Zaraz po tym Marley wpada w ręce porywaczy, którzy jednak nie otrzymawszy przez trzy miesiące okupu, porzucają ją. Chrysander czuje się winny, że nie mógł jej pomóc. Teraz chce się zaopiekować...Data dostępności:
Data publikacji:
Przyczyny powstania konfliktów zbrojnych XX-ego wieku na podstawie teorii archetypów i nieświadomości zbiorowej Carla G. Junga – ebook
Wojciech Filaber
Przyczyny powstania konfliktów zbrojnych w XX wieku na podstawie teorii archetypów i nieświadomości zbiorowej Carla G. Junga to nowa praca z zakresu psychologi, jak wskazuje sam tytuł, na temat przyczyn powstania głównie obu wojen światowych. Ta publikacja oparta jest na teorii Junga, ale też w pewnym stopniu na wypracowaniu Junga pod tytułem Wotan . Na czym zatem zasadza się owa analiza na temat przyczyn...Data dostępności:
Data publikacji:
Czas w życiu i pracy – ebook
Hanna Fołtyn
Książka o czasie, traktowanym jako dobro rzadkie i jako coś niezwykłego, co nawet trudno zdefiniować. W XXI wieku coraz mocniej czujemy presję czasu, gdy nowoczesna technologia pozwala nie tylko mierzyć czas do milionowej części sekundy, ale też przyspiesza wszystkie zjawiska, w sposób do tej pory nie spotykany. Próbując być nowoczesnymi, godzimy się na pośpiech, czy też spieszymy się coraz bardziej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sponsoring klucz nowoczesnego biznesu – ebook
Marek Datko
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca...Data dostępności:
Data publikacji:
Technologie informatyczne w logistyce – ebook
Andrzej Szymonik
Istnienie globalnej konkurencji i produktów światowych oraz permanentne skracanie cyklu życia produktu wymusza ciągłe wdrażanie efektywnych innowacji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych oraz innowacji w metodach zarządzania. Utrzymanie się na rynku światowym i dostosowanie do ciągłych zmian ułatwia między innymi logistyka, której przedmiotem badań są prawidłowości i zjawiska występujące...Data dostępności:
Data publikacji:
Mała Zagłada – ebook
Anna Janko
Wojna nie umiera nigdy… „Zabrałam ci twoją historię, mamo, twoją apokalipsę. Karmiłaś mnie nią, gdy byłam mała, szczyptą, po trochu, żeby mnie tak całkiem nie otruć. Ale się uzbierało. Mam ją we krwi…” Anna Janko Mała Zagłada Sochy na Zamojszczyźnie, 1 czerwca 1943 roku. Wystarczyło parę godzin, by wieś przestała istnieć. Budynki zostały spalone. Mieszkańcy rozstrzelani. Pośród zgliszczy...Data dostępności:
Data publikacji:
Krótki traktat o dobrobycie – ebook
Marcin Justyn Żak
Traktat o dobrobycie przeznaczony jest dla wszystkich, którzy posiadają poważne wątpliwości, czy współczesna ekonomia potrafi sprostać wymaganiom szerokich mas obywateli naszej planety, którzy zostali pozbawieni możliwości równego startu, uczestnictwa w „wyścigu szczurów” i tych, których zdolności nigdy nie zostaną wykorzystane w „globalnej wiosce” przez wielkie korporacje międzynarodowe....Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing - zagadnienia podstawowe – ebook
Dariusz Sobotkiewicz Paweł Waniowski
Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie działalnością innowacyjną – ebook
Lidia Białoń
Inspiracją do podjęcia prac nad wydaniem niniejszej książki było uruchomienie w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie specjalności o nazwie „Zarządzanie innowacjami w gospodarce opartej na wiedzy”. Program realizowany był głównie przez autorów tej pracy. W trakcie jego realizacji zarówno studenci, jak i pracownicy dydaktyczni odczuwali wyraźny brak książki, która mogłaby pełnić rolę...Data dostępności:
Data publikacji: