korporacje
Liczba pozycji: 9
Gamedec. Część 2. Sprzedawcy lokomotyw – audiobook
Marcin Sergiusz Przybyłek
Druga część przygód gamedeca Torkila Aymore’a. Warsaw City, XXII wiek. Świat rządzony jest przez wielkie korporacje farmaceutyczne, bio- i cybertechnologiczne. Rozwój cybernetyki doprowadził do podziału rzeczywistości na dwie - fizyczną i wirtualną. Nie wszystkim jest to na rękę. Świat wirtualny zostaje zaatakowany przez wirusy, których celem są jego żyjący mieszkańcy, zoeneci. Problem jest...Data dostępności:
Data publikacji:
Pola dawno zapomnianych bitew. Bukowski. Tom 2. Uderzenie wyprzedzające – audiobook
Robert J. Szmidt
Pierwsza polska space opera wydana w USA z rekomendacjami Davida Webera, Nancy Kress, Mike’a Resnicka, Jacka Campbella, Kevina J. Andersona. Robert Bukowski, legendarny kosmiczny pionier, z trudem odnajduje się w nowej rzeczywistości. Odległa o prawie dwieście lat przyszłość jest bowiem równie mroczna, a może nawet mroczniejsza od czasów, z których wyruszył. Korporacje, potężniejsze niż kiedykolwiek,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wyścig – ebook
Jenny Martin
Zapierające dech w piersi połączenie „Gwiezdnych wojen” z „Szybkimi i wściekłymi”. Naładowana emocjami, oszałamiająca tempem akcji przygodówka, której bohaterowie na długo zapadają w pamięć. Na kontrolowanej przez korporacje planecie Castra uliczne wyścigi samochodowe to nie tylko dochodowa rozrywka, ale i walka o znacznie wyższą, polityczną stawkę. 17-letnia Phoebe van Zant...Data dostępności:
Data publikacji:
Dziesięć powodów, dla których powinieneś natychmiast usunąć swoje konta z mediów społecznościowych – audiobook
Jaron Lanier
Masz smartfona? Żyjesz w klatce. Jesteś pod ciągłą obserwacją. Każdy Twój ruch jest śledzony, oceniany i analizowany. Bez przerwy otrzymujesz spreparowany materiał. Krok po kroku jesteś sterowany przez algorytmy inżynierów, których nie znasz, i popychany do działań, których cele są Ci niewiadome. Powoli stajesz się tresowanym zwierzątkiem, zdalnie kontrolowanym przez wielkie korporacje. I nie masz...Data dostępności:
Data publikacji:
Plagiat – audiobook
Maurycy Nowakowski
W trakcie manifestacji kulturalnej na wrocławskim rynku dochodzi do zamieszek. W starciu z agresywną grupą młodych narodowców ginie para studentów. Policja i media szybko wydają wyrok, uznając, że za tym przypadkowym zabójstwem stoją bojówkarze organizacji Serca Biało-Czerwone. Marcin Faron, młody dziennikarz tygodnika „Korespondent”, ma jednak wątpliwości. Rozpoczyna nieformalne dziennikarskie...Data dostępności:
Data publikacji:
Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie – audiobook
Simon Sinek
Simon Sinek, autor bestsellera Z aczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Inspiruj ludzi, buduj silne zespoły, zostań genialnym przywódcą! Dlaczego tak wielu pracowników z utęsknieniem odlicza czas do piątku i traktuje każdy dzień pracy jako zło konieczne? Dlaczego ludzie nie lubią swojej pracy i nie są w stanie zaangażować się w wykonywane obowiązki? Menedżerowie marzą,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wyznania otrzeźwiałego ekologa – ebook
Paul Kingsnorth
[O KSIĄŻCE] Autor był niegdyś żarliwym ekologiem. Tymczasem teraz, jak twierdzi, ekologów można spotkać na konferencjach i rautach organizowanych przez wielkie korporacje, piejących hymny ku czci „zrównoważonego rozwoju” i „etycznej konsumpcji”. „Kapitalizm wchłonął Zielonych tak samo jak czyni to z wieloma innymi, które kwestionują jego dominację: radykalne wyzwanie dla machiny ludzkiej przekształciło...Data dostępności:
Data publikacji:
Motywacje lidera – audiobook
Patrick Lencioni
Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa”, napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak budować zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem postanowił zająć się czymś innym. Chce spróbować pomóc liderom zrozumieć, dlaczego w ogóle objęli rolę przywódczą i co mogą zrobić, by dobrze się w niej realizować. Pisząc „Motywacje lidera” prawdopodobnie najbardziej...Data dostępności:
Data publikacji:
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń – audiobook
Anna Piwowarska
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I...Data dostępności:
Data publikacji: