kroki
Liczba pozycji: 17
Trzy kroki od miłości, dwa kroki od śmierci – ebook
Jolanta Cywińska
Historia czworga bohaterów, opowieść, która rozpoczyna się tuż przed wybuchem II wojny światowej i sięga lat 90. XX wieku. Na tle burzliwych dziejów rozgrywają się losy pochodzących z odmiennych sfer ludzi, którzy, zamiast oczekiwanego szczęścia, muszą stanąć przed trudnymi wyborami.Data dostępności:
Data publikacji:
Aptekarzowa – ebook
Anton Czechow
“ Aptekarzowa ” to opowiadanie Antoniego Czechowa, jednego z najsłynniejszych rosyjskich pisarzy i dramaturgów. Uznawany jest powszechnie za mistrza małych form literackich. Gdzieś na skraju miasteczka B. znajduje się apteka, którą prowadzi małżeństwo. Pewnej nocy aptekarzowa nie może zasnąć, cały czas czuje wewnętrzny niepokój. Snuje się po mieszkaniu, patrzy przez okno i w pewnej chwili dostrzega...Data dostępności:
Data publikacji:
13 lekcji miłości – ebook
Agnieszka Passendorfer
„Lubię liczby. Mam spektrum autyzmu” – przyznaje Królik, bohaterka tej książki. Lubi liczyć oddechy, kroki, kafelki, schody, litery w słowach, słowa w tytułach. Ma 47 lat, gdy poznaje Tygrysa. On ma 44. Zostanie jej trzecim narzeczonym i drugim mężem. Ona jego piątą narzeczoną i pierwszą żoną. Przeżyją razem 13 szczęśliwych miesięcy i 11 szczęśliwych dni. W momencie, kiedy Królik kończy pisać ich #LoveStory,...Data dostępności:
Data publikacji:
Bene nati – ebook
ELIZA ORZESZKOWA
„Bene nati” to powieść autorstwa Elizy Orzeszkowej, jednej z najważniejszych pisarek polskich, epoki pozytywizmu. Główni bohaterowie tej powieści to Salomea Osipowiczówna pochodząca z rodziny szlacheckiej, oraz Jerzy Chutka pochodzący z rodziny chłopskiej. Gdy decydują się nie zważać na bariery klasowe i wziąć ślub, rodzina Salomei postanawia podjąć wszelkie możliwe kroki aby do małżeństwa nie d...Data dostępności:
Data publikacji:
10 przykazań skutecznej marki – audiobook
Judyta Kowalczyk
„10 przykazań skutecznej marki” to praktyczna książka przeznaczona dla przedsiębiorców, menadżerów i osób prywatnych, chcących budować oraz rozwijać swoje marki, robiąc to mądrze. Opisuje ona dziesięć kluczowych zasad, które powinny towarzyszyć w każdym momencie rozwoju biznesu. Autorka pewnie prowadzi czytelnika za rękę, układając przykazania w logiczne, łatwe do przejścia kroki, opisując je prostym...Data dostępności:
Data publikacji:
Pokuta – ebook
Ian McEwan
Doskonała powieść, przez wielu krytyków uznana za arcydzieło. W pewien upalny ranek 1935 roku trzynastoletnia Briony Tallis jest przypadkowym świadkiem sceny miłosnej między swoją starszą siostrą, Cecilią, a synem sprzątaczki, Robbiem. Wyobraźnia podsuwa jej najrozmaitsze interpretacje tego, co widziała. W końcu dziewczynka na głos wyraża to, co sobie dopowiedziała, i w konsekwencji skazuje niewinnego...Data dostępności:
Data publikacji:
Proces – ebook
Theodore Dreiser
W świecie finansjery nawet najlepiej skrojony garnitur nie zmieni ludzkiej natury. Frank Cowperwood nie załamuje się upadkiem swojej firmy oraz narażeniem kasy miejskiej na straty. Wiadomo, że w prowadzenie wielkich interesów wkalkulowane jest ryzyko. Obmyśla niezwykle skomplikowany, ale skuteczny plan, który pozwoli mu się podźwignąć po chwilowym upadku. Niestety organy ścigania nie są wyrozumiałe...Data dostępności:
Data publikacji:
Przygody Tomka Sawyera – audiobook
Mark Twain
Kolejna wersja audiobooka Przygody Tomka Sawyera , którą tym razem czyta Ireneusz Załóg. Słuchając tej książki audio, dowiesz się, jak ciężkie są dni i wątpliwy spokój miejsca, do którego Tomek Sawyer i jego przyjaciele kierują swe kroki. Spływ tratwą nurtami Missisipi, poszukiwania skarbu w jaskiniach, niebezpieczna konfrontacja z mordercą... Młodszy czytelnik zachwyci się przygodami. Starszemu...Data dostępności:
Data publikacji:
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook
Krzysztof Wadas
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...Data dostępności:
Data publikacji:
Zrozumieć marketing. Wydanie 2 – audiobook
Artur Jabłoński Marek Piasek
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć...Data dostępności:
Data publikacji: