kroki
Liczba pozycji: 9
3 kroki do pełni szczęścia bez tracenia czasu i pieniędzy na bzdety – ebook
Anita Wieczorek
Chcesz uwolnić się od męczącej rutyny? A może marzysz o luksusie i nicnierobieniu pod palmami? Chcesz zdobyć magiczny klucz do szczęścia i nie stracić przy tym pieniędzy i czasu na bzdety, które nie sprawdzają się w życiu? To jedyny taki poradnik, który pokieruje Cię krok po kroku do wolności, jeśli tylko sumiennie wykonasz zawarte tu konkretne wskazówki i ćwiczenia. Odkryjesz na nowo najważniejsze...Data dostępności:
Data publikacji:
W co wierzą buddyści – ebook
David Konrad
Publikacja zawiera najważniejsze informacje na temat buddyzmu, separując tradycje, mity i przesądy od nauk Buddy. Książka jest przewodnikiem po najważniejszych zagadnieniach, którymi się ta czwarta największa religia świata zajmuje, wskazując zasadnicze różnice pomiędzy buddyzmem i innymi systemami wierzeń. Przedstawiona doktryna jest zgodna zarówno z tradycją mahajany, jak i therawady, czyniąc wolumin...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak się chronić przed koronawirusem? – ebook
Adam Napierała
Jak ograniczyć ryzyko zakażenia do minimum? Jak się przygotować na „ciężkie czasy”? Co powinna zrobić Twoja rodzina na wypadek braku kontkatu i przymusu ewakuacji? Uporządkuj swoją wiedzę w jednym miejscu i nie szukaj rozsianych po całej sieci niesprawdzonych informacji. Z poradnika dowiesz się jak potępować, jak planować i myśleć 3 kroki na przód. To pigułka na Twoje pytania i wątpliwości. Poradnik...Data dostępności:
Data publikacji:
10 przykazań skutecznej marki – audiobook
Judyta Kowalczyk
„10 przykazań skutecznej marki” to praktyczna książka przeznaczona dla przedsiębiorców, menadżerów i osób prywatnych, chcących budować oraz rozwijać swoje marki, robiąc to mądrze. Opisuje ona dziesięć kluczowych zasad, które powinny towarzyszyć w każdym momencie rozwoju biznesu. Autorka pewnie prowadzi czytelnika za rękę, układając przykazania w logiczne, łatwe do przejścia kroki, opisując je prostym...Data dostępności:
Data publikacji:
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook
Krzysztof Wadas
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...Data dostępności:
Data publikacji:
Zrozumieć marketing. Wydanie 2 – audiobook
Artur Jabłoński Marek Piasek
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć...Data dostępności:
Data publikacji:
Jeśli nie lean to co? – audiobook
TOMASZ KRÓL
Jeśli nie lean, to co? Jeśli Twoja firma jest na wysokim poziomie organizacyjnym, to prawdopodobnie jest zarządzana rozsądnie. Wprowadzanie w niej zmian to czysta przyjemność. Gratuluję Ci, bo widziałem w życiu zaledwie kilka firm, o których z całą odpowiedzialnością mógłbym powiedzieć, że nieustannie się doskonalą. Inne nie mają cierpliwości albo nie są gotowe. Każdy proces, bez względu na branżę...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak czytać ludzi radzi agent FBI – ebook
Robin Dreeke
Ksi ąż ka jest kluczem do odczytywania ludzi: ich intencji, motywacji, d ąż e ń , a w efekcie przewidywania ich zachowa ń . Dzi ę ki zawartej tu wiedzy pozyskasz umiej ę tno ś ci przydatne wsz ę dzie tam, gdzie masz do czynienia z lud ź mi: w domu, biznesie, w ś ród przyjació ł i znajomych. Autorem “Jak czyta ć ludzi" jest Robin Dreeke, by ł y szef Wydzia ł u Analizy Behawioralnej FBI. Dzi ę ki swemu...Data dostępności:
Data publikacji:
Dlaczego motywowanie ludzi nie działa… i co działa – ebook
Susan Fowler
Rewolucja w zarządzaniu motywacją! Susan Fowler, badaczka problemu przywództwa, konsultantka i coach, współautorka jednego z tytułów z serii książek Jednominutowy Menedżer, przekonuje nas, abyśmy w końcu przestali próbować motywować ludzi! Nie dość, że jest to frustrujące dla obu stron, to jeszcze po prostu nie działa. Standardowe techniki motywowania innych działają powierzchownie i na krótką metę. ...Data dostępności:
Data publikacji: