kroki
Liczba pozycji: 31
Wypadek pracownika szkoły - 8 procedur, 24 kroki postępowania – ebook
Małgorzata Celuch Agnieszka Stebelska
Publikacja „Wypadek pracownika szkoły - 8 procedur, 24 kroki postępowania” to praktyczny, narzędziowy poradnik zawierający omówienie zasad postępowania w związku z wypadkiem pracownika. To niezbędne wzory, procedury i kroki postępowania. Zapoznaj się z konkretnymi wskazówkami, dokumentami, przepisami prawa i zasadami postępowania!Data dostępności:
Data publikacji:
Jak przenieść strategię firmy na strategię HCM (2) – ebook
Jacek Jędrzejczak
Odkryj kluczowe kroki przenoszenia strategii biznesowej na strategię zarządzania zasobami ludzkimi. Poznaj praktykę projektowania i wdrażania strategii personalnej, uwzględniając analizę potencjału organizacji i jej otoczenia. Dowiedz się, jak powiązać cele biznesowe z celami HR, operacjonalizować strategię personalną i monitorować jej realizację. To kompleksowy przewodnik dla menedżerów i specjalistów...Data dostępności:
Data publikacji:
Bioakustyka – ebook
Anna Tomańska Philip Mill
Bioakustyka to krótki przewodnik, który pomoże Ci postawić pierwsze kroki w nagrywaniu przyrody. A w nim: • Wstęp do bioakustyki • Podstawy zoologii • Praca w terenie — Sound recording • Człowiek, zwierzęta i komunikacja • Program — Edycja • Słownik języka angielskiego w sztuce i naukach przyrodniczychData dostępności:
Data publikacji:
10 przykazań skutecznej marki – audiobook
Judyta Kowalczyk
„10 przykazań skutecznej marki” to praktyczna książka przeznaczona dla przedsiębiorców, menadżerów i osób prywatnych, chcących budować oraz rozwijać swoje marki, robiąc to mądrze. Opisuje ona dziesięć kluczowych zasad, które powinny towarzyszyć w każdym momencie rozwoju biznesu. Autorka pewnie prowadzi czytelnika za rękę, układając przykazania w logiczne, łatwe do przejścia kroki, opisując je prostym...Data dostępności:
Data publikacji:
O literaturze i kulturze (nie tylko) popularnej. Prace ofiarowane Profesorowi Jakubowi Z. Lichańskiemu – ebook
Anna Gemry Adam Mazurkiewicz
Tematyka tomu koncentruje się wokół zagadnień literatury i kultury popularnej. Autorzy rozwijają wątki badawcze podejmowane przez Profesora Jakuba Z. Lichańskiego, Jubilata, któremu tom jest ofiarowany. Ten dialog dotyczy także metodologii oraz badawczego światopoglądu, dzięki czemu Czytelnik ma okazję zetknąć się z próbą całościowego oglądu dorobku naukowego w tej dziedzinie. Wśród publikacji poświęconych...Data dostępności:
Data publikacji:
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook
Krzysztof Wadas
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo karne procesowe. Kazusy dla aplikantów – ebook
Katarzyna Gajowniczek-Pruszyńska Marta Tomkiewicz
Zbiór 65 praktycznych kazusów z zakresu prawa karnego procesowego. Opracowanie przekrojowo omawia instytucje procesowe z etapu postępowania przygotowawczego, przed Sądem I i II instancji, i po uprawomocnieniu się orzeczenia. Ponadto zbiór zawiera kilkanaście kazusów, omawiających zasady prawidłowego konstruowania zarzutów apelacyjnych, przez co jest przydatnym narzędziem nauki nie tylko dla aplikantów...Data dostępności:
Data publikacji:
Parametric and nonparametric item response theory in survey research – ebook
Justyna Brzezińska
Celem monografii jest zaprezentowanie modeli odpowiedzi na pozycje testowe (modeli IRT), które wykorzystywane są w badaniach testowych i kwestionariuszach. Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny i przeznaczona jest dla Czytelników o zaawansowanym poziomie wiedzy statystycznej. W monografii tej zaprezentowano zagadnienia zarówno metodologiczne (założenia, estymacja parametrów, ocena jakości...Data dostępności:
Data publikacji:
Zrozumieć marketing. Wydanie 2 – audiobook
Artur Jabłoński Marek Piasek
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć...Data dostępności:
Data publikacji:
Chwiejnym krokiem. Jak przypadki wpływają na nasz los – ebook
Leonard Mlodinow
Pasjonująca książka, która uświadamia nam, że w naszym życiu jest wiele zdarzeń równie przewidywalnych, jak kroki potykającego się człowieka, który wyszedł nad ranem z baru Leonard Mlodinow, urodzony gawędziarz,w pasjonujący sposób pokazuje, w jaki sposób nasze życie jest głęboko ukształtowane przez przypadek i losowość oraz że wszystko, od oceny wina w branżowym czasopiśmie, przez sukces korporacyjny,...Data dostępności:
Data publikacji: