marketingowe
Liczba pozycji: 3
Niezwykłe dzieje wielkich wynalazków – audiobook
Tymoteusz Pawłowski
Co może łączyć emancypację kobiet, „Wesele” Wyspiańskiego i prapoczątki ruchu nazistowskiego? To zaskakujące, ale wspólnym ogniwem jest... rower. ● Dlaczego to Edison był prawdziwym geniuszem i dobroczyńcą ludzkości, a Tesla tylko działającym na wyobraźnię fantastą? ● Jak windy i klimatyzacja potrafiły odwrócić piramidę społeczną? Najnowsza książka znanego popularyzatora historii, Tymoteusza...Data dostępności:
Data publikacji:
Gdyby nasze ciało potrafiło mówić – ebook
James Hamblin
Dlaczego drapanie się jest takie przyjemne? Ile trzeba spać? Czemu seks u ludzi wygląda, jak wygląda? I dlaczego nie istnieje viagra dla kobiet? Czy obcisłe spodnie mogą zabić? Czy można sobie zrobić dołeczki w policzkach? Czy naprawdę można umrzeć od wyciskania pryszcza na nosie? James Hamblin, lekarz i dziennikarz, tłumaczy zawiłości anatomii i fizjologii, rozprawia...Data dostępności:
Data publikacji:
Na zdrowie! Jak trzeźwiałam w kulturze picia – audiobook
Holly Whitaker
Żyjemy w społeczeństwie opętanym obsesją picia. Opijamy narodziny dziecka, osiągnięcia w pracy, pogrzeby i ukończenie studiów. Nikt nie kwestionuje tego dlaczego i ile pijemy. Tylko jeśli nie pijesz, usłyszysz skierowane w twoją stronę pytanie – dlaczego? Picie sprawia, że przynależysz do grupy. Jeśli wolisz pozostać trzeźwy, wylądujesz poza nią. Kiedy autorka na kolejnym kacu postanowiła przestać...Data dostępności:
Data publikacji: