Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

media marketing

Liczba pozycji: 200
  • Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym – ebook

    Bartosik-Purgat  

    Opisane są w niej najnowsze strategie marketing owe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować...

    Data publikacji:

    Cena: 55,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów – ebook

    Barbara Stawarz-García  

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    Data publikacji:

    Cena: 47,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Video marketing w mediach społecznościowych – ebook

    Robert Stępowski  

    Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej...

    Data publikacji:

    Cena: 35,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Content Marketing i Social Media – ebook

    Barbara Stawarz  

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    Data publikacji:

    Cena: 47,00 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • MOBI
  • Marketing – ebook

    Bartosz Zieleźnik  

    Seria kieszonkowych poradników językowo-biznesowych pomoże Ci poszerzyć słownictwo i wiedzę w różnych dziedzinach. Książeczki zawierają tematycznie zgromadzone pojęcia i zagadnienia, a także ich tłumaczenia. Bądź specjalistą w swojej dziedzinie, również w kręgach obcojęzycznych!

    Data publikacji:

    Cena: 7,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie polsko-rosyjski rosyjsko-polski – książka
    TANIEJ 30 %

    Słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie polsko-rosyjski rosyjsko-polski – książka

    Piotr Kapusta  

    Zestaw 3 słowników: Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowych pojęć, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do rosyjskiego języka biznesowego. Autor szczególną uwagę...

    Cena: 104,30 zł 149,00 zł

    Więcej

  • Polsko-rosyjski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie / Rosyjsko-polski słownik biznesu – książka
    TANIEJ 30 %

    Polsko-rosyjski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie / Rosyjsko-polski słownik biznesu – książka

    Piotr Kapusta  

    Komplet 2 słowników: Polsko-rosyjski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie - Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie Każdy ze słowników zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminolofii, ale również...

    Cena: 104,30 zł 149,00 zł

    Więcej

  • New media in the marketing communication of enterprises in the international market – książka
    TANIEJ 30 %

    New media in the marketing communication of enterprises in the international market – książka

    Małgorzata Bartosik-Purgat  

    The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media marketing, 360 degree marketing, inbound marketing. The author presents a set of tools that are used to measure the effectiveness and efficiency of...

    Cena: 62,30 zł 89,00 zł

    Więcej

  • Content Marketing i Social Media – książka
    TANIEJ 30 %

    Content Marketing i Social Media – książka

    Barbara Stawarz-García  

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    Cena: 41,30 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw – książka
    BestsellerTANIEJ 30 %

    Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw – książka

    Marcin Żukowski  

    Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...

    Cena: 27,93 zł 39,90 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 200

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA