mediach
Liczba pozycji: 31
Strategia komunikacji w social mediach – audiobook
Norbert Oruba
Zostań biznesową gwiazdą social mediów. Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone – audiobook
Marcin Żukowski
Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo mediów – ebook
Piotr Ślęzak Michał Barański Agnieszka Bielska-Brodziak Monika Brzozowska-Pasieka Katarzyna Grzybczyk Konrad Kobyliński Leszek Wilk
W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich. Omówiono m.in.: zasadę wolności słowa; instytucję sprostowania prasowego; regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych ...Data dostępności:
Data publikacji:
Media w erze cyfrowej. Wyzwania i zagrożenia – ebook
Otylia Bieniek Katarzyna Chałubińska - Jentkiewicz Maciej Ciesielski Piotr Dela Mirosław Karpiuk Karol Kościński Monika Nowikowska Filip Radoniewicz Jacek Sobczak Izabela Stańczuk Krzysztof Wąsowski
Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk w mediach, a otoczenie technologiczne i prawne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Publikacja prezentuje najistotniejsze zagadnienia prawne związane z prasą, radiem, telewizją i Internetem, a także zagrożenia i wyzwania związane z ich funkcjonowaniem w społeczeństwie informacyjnym. W opracowaniu omówiono m.in. następujące...Data dostępności:
Data publikacji:
Zasiłki chorobowe i opiekuńcze w 2021 roku – ebook
Marek Styczeń
Ubiegły rok przyniósł zmiany dotyczące zasiłku chorobowego i opiekuńczego w zakresie ustalania prawa, wysokości oraz podstawy wymiaru. Jak wiadomo, wynikają one z przepisów dotyczących COVID-19. Dynamika zmian i wynikająca z tego konieczność bycia na bieżąco sprawiają, że potrzebne są nie tylko codzienne informacje przekazywane w mediach czy na stronach rządowych, ale również kompleksowe opracowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Wolność wypowiedzi w kampaniach wyborczych – ebook
Patryk Kowalski
Publikacja stanowi pierwsze całościowe i krytyczne opracowanie wolności wypowiedzi w kampaniach wyborczych – rozumianej w sposób autonomiczny. Przyjęto dwa najważniejsze cele badawcze o charakterze poznawczym: przedstawienie wolności wypowiedzi w kampaniach wyborczych jako konstytucyjnej wolności jednostki oraz ustalenie granic tej wolności. Przeanalizowano, w jakim stopniu wolność wypowiedzi w kampaniach...Data dostępności:
Data publikacji:
Swobodny przepływ audiowizualnych usług medialnych na żądanie w Unii Europejskiej – ebook
Katarzyna Klafkowska-Waśniowska
Monografia stanowi kompleksowe opracowanie dotyczące tzw. usług nielinearnych, czyli nowych form oferowania audycji audiowizualnych traktowanych jako konkurencyjne w stosunku do telewizji. Autorka przedstawia krytyczną analizę ram prawa Unii Europejskiej odnoszących się do świadczenia audiowizualnych usług medialnych na żądanie, pod kątem realizacji celów jednolitego rynku oraz wpływu na kształtowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...Data dostępności:
Data publikacji:
Przegląd Europejski 2021/3 – eprasa
Marta Witkowska Magdalena Dobrowolska-Opała Dorota Dziedzic Anna Gogolewska Wojciech Lewandowski Kamil Ławniczak Inna Khovrak Olga Nesterchuk Jaroslav Dvorak Labinot Hajdari Sadmir Karović Elena Kucheryavaya Aleksandra Daniluk Michał Szczegielniak Svetlana Kucheriavaia Tomasz Kasperczyk
W numerze dominują trzy tematy: nowe kierunki w teoriach integracji europejskiej, cyberprzestrzeń i media cyfrowe w Europie oraz wolontariat w czasach COVID-19. W artykułach poświęconych pierwszemu zagadnieniu autorzy z jednej strony analizują zasady i osobliwości strategii soft power różnych państw jako problemu badawczego politologii porównawczej, czy też – opierając się na dostrzeganych rozbieżnościach...Data dostępności:
Data publikacji:
Miesięcznik ZNAK 827 (04/2024) - Zodiakary, tarociary i gnostycy – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Zodiakary, tarociary i gnostycy Mimo sekularyzacji utrzymuje się w Polsce popyt na usługi duchowe. Renesans popularności w mediach społecznościowych przeżywają astrologia i horoskopy. Swoje grono wielbicieli mają ezoinfluencerki, które obiecują, że pozytywne myślenie i „manifestowanie obfitości” przyniosą nam bogactwo. O ile w latach 90. zainteresowanie ezoteryką wynikało w dużej mierze z biedy i...Data dostępności:
Data publikacji: