Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

mediach

Liczba pozycji: 620
  • CENA NEXTO

    Komunikacja w mediach społecznościowych – ebook

    Wojciech Gustowski  

    „Komunikacja w mediach społecznościowych” omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata. To w dużej mierze serwisy społecznościowe i skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu, tworząc...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,60 zł 34,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Anatomia nieobecności. Konflikt izraelsko-palestyński w mediach i w polityce – ebook

    Martyna Wielewska-Baka  

    O konflikcie izraelsko-palestyńskim słyszymy nieustannie. To temat nośny - obecny w światowych mediach, w izraelskiej polityce wewnętrznej i zagranicznej. Tymczasem wybory parlamentarne w 2022 roku pokazały, że nie stanowi priorytetu ani dla polityków, ani dla izraelskiego społeczeństwa. Tak zwane rozwiązanie dwupaństwowe dla jednych jest hasłem wyborczym, pustym frazesem, dla innych stało się nieaktualne....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,30 zł 27,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Figury obecności w cyfrowych mediach. Od hipertekstu do sztucznej inteligencji – ebook
    CENA NEXTO

    Figury obecności w cyfrowych mediach. Od hipertekstu do sztucznej inteligencji – ebook

    Mariusz Pisarski  

    Książka Mariusza Pisarskiego przekonująco udowadnia, że literaturoznawstwo, studia kulturowe i humanistyka w ogólności powinny włączać interaktywne fikcje i - szerzej - literaturę elektroniczną do swoich badań. Figury obecności w cyfrowych mediach to praca dojrzała, napisana językiem naukowym, opartym na precyzyjnej terminologii, ale jednocześnie stylem przejrzystym i jasnym; praca charakteryzująca...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,50 zł 25,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Video marketing w mediach społecznościowych – ebook

    Robert Stępowski  

    Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,31 zł 35,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,31 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Kryminalistyka w mediach. Wpływ seriali kryminalnych na postępowanie karne – ebook

    Joanna Stojer-Polańska  

    "Ze Wstępu: Seriale, które pokazują pracę w laboratorium kryminalistycznym oraz służbę w Policji, cieszą się nieustannie wysoką oglądalnością. Tym samym wielu widzów, jeśli pasjonuje ich proces badania śladów, odnajduje się w roli techników kryminalistyki lub też w roli detektywów rozwiązujących zagadki kryminalne, o ile wolą wysiłek intelektualny nad rozpracowywaniem motywacji przestępcy. Próba odgadnięcia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 34,20 zł 38,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • Media mniejszości. Mniejszości w mediach – ebook
    CENA NEXTO

    Media mniejszości. Mniejszości w mediach – ebook

    Niniejsza książka zatytułowana "Media mniejszości, mniejszości w mediach" prezentuje wszechstronną analizę tematu mediów mniejszości narodowych i etnicznych w Polsce na tle europejskim, ma także skłonić do refleksji nad obecnością problematyki mniejszościowej w mediach „większościowych” oraz obrazem mniejszości w tych mediach.

    Data dostępności:

    Cena: 30,60 zł 34,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Język w mediach: Antologia – ebook
    CENA NEXTO

    Język w mediach: Antologia – ebook

    Publikacja jest wyborem tekstów dotyczących języka w mediach współczesnych. Nie stanowi on więc rejestru zmian, jakie dokonały się w języku mediów na przestrzeni dziesięcioleci. Najwcześniejszy zamieszczony w antologii artykuł wydrukowany został w roku 1978, lecz fakty w nim analizowane w równej mierze i jakości dotyczą mediów dzisiejszych. Książka podzielona jest na części poświęcone konkretnym mediom:...

    Data dostępności:

    Cena: 30,24 zł 33,60 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Obraz wojny w mediach – ebook

    Natalia Baidetska  

    Media kreują wydarzenia na świecie, do tego dochodzą manipulacje, szczególnie, jeśli sprawy tyczą się polityki. Publikacja zwraca uwagę na przekaz medialny a rzeczywistość wojenną. Demaskuje mechanizmy, które rządzą się światem mediów.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 1,28 zł 1,42 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 1,28 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    #Wpadki. Grzechy językowe w mediach – ebook

    Marta Kielczyk  

    Czy można być w kwarantannie? Dlaczego nie mamy problemu z odmianą nazwiska Tadeusza Kościuszki, a z nazwiskami Ziobro lub Poroszenko już tak? Dlaczego niektórzy wysyłają „maila” i „SMS-a”? Kiedy mundial to mundial? Jak wymawiamy „boeing”, jak akcentujemy „muzeum”? I dlaczego lepiej, żeby wiatr był tylko jeden. To także cała prawda o słynnym już „wziąć” i osławionym „wziąść”. Anegdoty redakcyjne, wpadki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,17 zł 20,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,17 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Retoryka mediów Retoryka w mediach – ebook
    CENA NEXTO

    Retoryka mediów Retoryka w mediach – ebook

    Małgorzata Marcjanik  

    Retoryka to sztuka mówienia. Słowo sztuka pokazuje wysoki stopień umiejętności. Słowo sztuka jest bardzo piękne – i wtedy, kiedy myślimy o artyzmie, i wtedy, kiedy myślimy o dobrym rzemiośle. Ale od słowa sztuka pochodzi bardzo zły przymiotnik – to jest słowo sztuczny. Sztuczny to już „niedobry”. Kiedyś słowo sztuczny znaczyło „zgodny z regułami sztuki”, ale dzisiaj sztuczny znaczy także „fałszywy”....

    Data dostępności:

    Cena: 26,10 zł 29,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,00 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 620

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA