mix
Liczba pozycji: 5
Might Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry – ebook
Michał "Kwiść" Chwistek
W poradniku do gry Might and Magic: Clash of Heroes, poza poradami i opisem przejścia, znajdziesz opis wszystkich dostępnych w grze zadań łowców nagród, artefaktów, jednostek specjalnych, zagadek bitewnych, pozostałych zadań pobocznych. Might & Magic: Clash of Heroes - PC - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. Silver Cities (Opis przejścia) Irollan (Bitwy-zagadki)...Data dostępności:
Data publikacji:
Zdrowe dziecko? Naturalnie! – ebook
Katarzyna Pinkosz
Medycyna XXI wieku zgodna z naturą Łagodna, bezpieczna, sprawdzona Zdrowe dziecko? Naturalnie! TYLKO NATURALNIE! Nowatorski poradnik zdrowia dla nowoczesnych rodziców. Sześcioro najwyższej klasy ekspertów – specjalistów pediatrii, immunologii, kardiologii, rehabilitacji i ziołolecznictwa odpowiada na dociekliwe pytania dziennikarki nagradzanej wielokrotnie za książki o tematyce medycznej....Data dostępności:
Data publikacji:
LinkedIn w praktyce – ebook
Angelika Chimkowska
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność,...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji:
Social Media strategicznie wprowadzenie – ebook
Iwona Lupa-Wójcik
Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna – na poziomie organizacji, a wszystko inne (w tym działania operacyjne związane z mediami społecznościowymi) powinno być jej podporządkowane? Opracowywane przez praktyków i teoretyków...Data dostępności: