mix
Liczba pozycji: 4
Bloodwinn. Wiedźma krwi – ebook
Rebecca Mix
Młoda wiedźma Ranka ma dość śmierci. Jedyne, czego pragnie, to wieść spokojne życie w dzikich, północnych ostępach Witchik z kowenem, w którym się wychowała. Ale kiedy zostaje ogłoszona kolejną Bloodwinn, przyszłą żoną księcia Isodal, zostaje wysłana na południe z misją, aby zgładzić następcę tronu. Zadanie wydaje się banalne, biorąc pod uwagę, że Ranka to wiedźma krwi, której magia nakazuje jej zabijać. Jednak...Data dostępności:
Data publikacji:
Zdrowe dziecko? Naturalnie! – ebook
Katarzyna Pinkosz
Medycyna XXI wieku zgodna z naturą Łagodna, bezpieczna, sprawdzona Zdrowe dziecko? Naturalnie! TYLKO NATURALNIE! Nowatorski poradnik zdrowia dla nowoczesnych rodziców. Sześcioro najwyższej klasy ekspertów – specjalistów pediatrii, immunologii, kardiologii, rehabilitacji i ziołolecznictwa odpowiada na dociekliwe pytania dziennikarki nagradzanej wielokrotnie za książki o tematyce medycznej....Data dostępności:
Data publikacji:
LinkedIn w praktyce – ebook
Angelika Chimkowska
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność,...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji: