mix
Liczba pozycji: 5
Bloodwinn. Wiedźma krwi – audiobook
Rebecca Mix
Młoda wiedźma Ranka ma dość śmierci. Jedyne, czego pragnie, to wieść spokojne życie w dzikich, północnych ostępach Witchik z kowenem, w którym się wychowała. Ale kiedy zostaje ogłoszona kolejną Bloodwinn, przyszłą żoną księcia Isodal, zostaje wysłana na południe z misją, aby zgładzić następcę tronu. Zadanie wydaje się banalne, biorąc pod uwagę, że Ranka to wiedźma krwi, której magia nakazuje jej zabijać. Jednak...Data dostępności:
Data publikacji:
Diabeł na wieży – audiobook
Edgar Allan Poe
Gratka dla miłośników grozy, budzący dreszcz powrót do źródeł - mix opowiadań, będących prawdziwą mieszanką wybuchową, która nieustannie zniewala kolejne pokolenia czytelników. Zbiór opowiadań obejmuje opowiadania: (1) Diabeł na wieży; (2) Niezrównane przygody Hansa Pfaalla; (3) Metzengerstein; (4) Milczenie; (5) William Wilson; (6) Człowiek tłumu; (7) Cień; (8) Rękopis znaleziony w butli; (9) Ligeia. Edgar...Data dostępności:
Data publikacji:
Zdradzieckie serce – audiobook
Edgar Allan Poe
Gratka dla miłośników grozy, budzący dreszcz powrót do źródeł - mix opowiadań, będących prawdziwą mieszanką wybuchową, która nieustannie zniewala kolejne pokolenia czytelników. Zbiór opowiadań obejmuje opowiadania: (1) Maska czerwonej śmierci; (2) Trzy niedziele w tygodniu; (3) Studnia i wahadło; (4) Opowieść z Gór Skalistych; (5) Przypadek pana Waldemara; (6) Pogawędka z mumią; (7) Rewelacje mesmeryczne;...Data dostępności:
Data publikacji:
Czarny kot – audiobook
Edgar Allan Poe
Gratka dla miłośników grozy, budzący dreszcz powrót do źródeł - mix opowiadań, będących prawdziwą mieszanką wybuchową, która nieustannie zniewala kolejne pokolenia czytelników. Zbiór opowiadań obejmuje opowiadania: (1) Czarny kot; (2) Skradziony list; (3) Portret owalny; (4) Zejście w Maelström; (5) Wyspa zaklęta; (6) Berenice; (7) Morella; (8) Beczka Amontillada; (9) Prawdziwy opis wypadku z...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: