o czym
Liczba pozycji: 159
Taką cię zapamiętam – audiobook
Beata Bartczak
O miłość trzeba się troszczyć, inaczej więdnie... Wzruszająca saga rodzinna o losach trzech kobiet: Stefanii, Ireny i Grażyny, które na przestrzeni lat zmagają się z tragediami, cierpieniem i bólem. Z każdego upadku jednak wstają wzmocnione, nieustannie dowodząc, że miłość jest najważniejsza. Czyta: Anna Szymańczyk Beata Bartczak – psycholog i terapeuta. Interesuje ją psychika ludzka nie tylko w wymiarze...Data dostępności:
Data publikacji:
Ładny Dom Wydanie Specjalne – e-wydanie – 3/2023
Wydanie specjalne nowoczesnego magazynu budowlanego. Znajdziemy w nim fachową wiedzę o budowie i modernizacji domów, wskazówki czym kierować się w planowaniu i zakupie materiałów, a także porady dotyczące architektury, wystroju i aranżacji wnętrz.Data dostępności:
Data publikacji:
Dom Polski – e-wydanie – 1/2015
Jak zbudować dom tańszy niż mieszkanie Poradnik składa się z trzech części, zgodnych z naturalną kolejnością budowy domu: stan surowy, instalacje oraz wykańczanie. Każda z nich składa się z czterech działów. Dylematy inwestora, pomogą określić potrzeby oraz wyposażą Czytelnika w niezbędną wiedzę przydatną w podejmowaniu decyzji budowlanych. W Kosztorysach znajdują się informacje o tym, na czym warto...Data dostępności:
Data publikacji:
Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Grzegorz Kubera
Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych! Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawił się po raz pierwszy w 2013 roku i od razu zelektryzował świat. Wówczas do tej kategorii zaliczało się czterdzieści firm. Dziś stajnia jednorożców jest liczniejsza, rezyduje w niej bowiem...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Dla Rouenny – audiobook
Sigrid Nunez
Bezimienna narratorka, pisarka mieszkająca na Manhattanie, otrzymuje list od Rouenny Zycinski, zapomnianej koleżanki z osiedla na Staten Island, gdzie obie mieszkały w dzieciństwie. Pod koniec lat sześćdziesiątych Rouenna służyła w armii amerykańskiej, pracując jako pielęgniarka na wojnie w Wietnamie, teraz zaś - o czym wspomina niespodziewanie po kilku piwach wypitych w hinduskiej restauracji - chce,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zmora – audiobook
Katarzyna Wasilewska
Dziewczyna po trzydziestce wiedzie niezależne miejskie życie. Z politowaniem patrzy na koleżanki, które już się ustatkowały. Sama co prawda od kilku lat mieszka z Jurkiem, ale boi się nazwać tego związkiem, a co dopiero myśleć o wspólnej przyszłości! Twardo stąpa po ziemi, realizuje się w pracy w laboratorium genetycznym. Jedno popołudnie wywróci jej życie do góry nogami - zaliczy stłuczkę samochodową,...Data dostępności:
Data publikacji:
Następnym razem – audiobook
Karolina Winiarska
Napisana przystępnym i naturalnym językiem powieść o miłości. Historia Olgi i Michała zostaje zaprezentowana na dwóch płaszczyznach czasowych. Jako bardzo młodzi ludzie spędzają wspólne wakacje we Włoszech. Następna okazja do spotkania pojawi się dopiero po latach. Obydwoje układają do tego czasu życie zawodowe i prywatne, towarzyszy im jednak poczucie, że nie wszystko potoczyło się dla nich zgodnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Kryptowaluty dla zabieganych – audiobook
Michał Zajda
Kryptowaluty? Wciąż o nich głośno. Ale czym są? Jak działają? Czy to pieniądz przyszłości? Narzędzie spekulantów? Obietnica szybkiego i łatwego zysku? Napompowana bańka? Kamień milowy rozwoju cywilizacji? Już za chwilę samodzielnie odpowiecie na powyższe pytania, bo wreszcie zrozumiecie, czym w rzeczywistości są kryptowaluty i stale wspominany w ich kontekście blockchain. W fascynującą podróż...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji: