o czym
Liczba pozycji: 169
Taką cię zapamiętam – audiobook
Beata Bartczak
O miłość trzeba się troszczyć, inaczej więdnie... Wzruszająca saga rodzinna o losach trzech kobiet: Stefanii, Ireny i Grażyny, które na przestrzeni lat zmagają się z tragediami, cierpieniem i bólem. Z każdego upadku jednak wstają wzmocnione, nieustannie dowodząc, że miłość jest najważniejsza. Czyta: Anna Szymańczyk Beata Bartczak – psycholog i terapeuta. Interesuje ją psychika ludzka nie tylko w wymiarze...Data dostępności:
Data publikacji:
Phasmophobia - poradnik do gry – ebook
Łukasz "Qwert" Telesiński
Niniejszy poradnik do gry Phasmophobia zawiera wszelkie istotne informacje niezbędne do szybkiego rozpoczęcia zabawy. Pierwszy rozdział w szczegółowy sposób omawia podstawy rozgrywki, m.in. przedmioty niezbędne każdemu łowcy duchów, zdobywanie dowodów, czym jest faza polowania i jak do niej dochodzi, a także spis wszystkich rodzajów duchów. Umieściliśmy tutaj także istotne porady na start, które w...Data dostępności:
Data publikacji:
Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Grzegorz Kubera
Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych! Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawił się po raz pierwszy w 2013 roku i od razu zelektryzował świat. Wówczas do tej kategorii zaliczało się czterdzieści firm. Dziś stajnia jednorożców jest liczniejsza, rezyduje w niej bowiem...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Dla Rouenny – audiobook
Sigrid Nunez
Bezimienna narratorka, pisarka mieszkająca na Manhattanie, otrzymuje list od Rouenny Zycinski, zapomnianej koleżanki z osiedla na Staten Island, gdzie obie mieszkały w dzieciństwie. Pod koniec lat sześćdziesiątych Rouenna służyła w armii amerykańskiej, pracując jako pielęgniarka na wojnie w Wietnamie, teraz zaś - o czym wspomina niespodziewanie po kilku piwach wypitych w hinduskiej restauracji - chce,...Data dostępności:
Data publikacji:
Następnym razem – audiobook
Karolina Winiarska
Napisana przystępnym i naturalnym językiem powieść o miłości. Historia Olgi i Michała zostaje zaprezentowana na dwóch płaszczyznach czasowych. Jako bardzo młodzi ludzie spędzają wspólne wakacje we Włoszech. Następna okazja do spotkania pojawi się dopiero po latach. Obydwoje układają do tego czasu życie zawodowe i prywatne, towarzyszy im jednak poczucie, że nie wszystko potoczyło się dla nich zgodnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Sakwy na obcasach – ebook
Katarzyna Niedzielska
Dlaczego dziewczyny mają łatwiej w czasie podróży? Jak działa Rosyjska Myśl Techniczna? Jakie duchy żyją na stepie? Czym nie popijać bimbru? I co ma Michael Jackson wspólnego z matrioszką? „Sakwy na obcasach” to opowieść o kobiecej wyprawie rowerowej dookoła Półwyspu Krymskiego. Dwie dziewczyny, cztery tygodnie podróży, ponad 1200 kilometrów. Zapraszam was do wspólnej podróży przez drogi widmo, jednostki...Data dostępności:
Data publikacji:
Kryptowaluty dla zabieganych – audiobook
Michał Zajda
Kryptowaluty? Wciąż o nich głośno. Ale czym są? Jak działają? Czy to pieniądz przyszłości? Narzędzie spekulantów? Obietnica szybkiego i łatwego zysku? Napompowana bańka? Kamień milowy rozwoju cywilizacji? Już za chwilę samodzielnie odpowiecie na powyższe pytania, bo wreszcie zrozumiecie, czym w rzeczywistości są kryptowaluty i stale wspominany w ich kontekście blockchain. W fascynującą podróż...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Elul – audiobook
Agnieszka Kuchalska
Piekło wojny nie oszczędza nikogo, nawet dzieci. Czym jest wojna w oczach dziecka? Czy najmłodsi są w stanie zrozumieć, na czym polega jej niszczycielska siła? Czy wiedzą, jak bardzo brutalna i bezkompromisowa może być walka o kolejny przeżyty dzień? Siedmioletnia żydowska dziewczynka instynktownie wyczuwa, że oto nadszedł najciemniejszy, najbardziej przerażający czas w jej życiu. Siłą odebrana matce,...Data dostępności:
Data publikacji: