o czym
Liczba pozycji: 46
O Czym Lekarze Ci Nie Powiedzą – e-wydanie – 5/2024
Twoje zdrowie w Twoich rękach O Czym Lekarze Ci Nie Powiedzą to miesięcznik wydawany na licencji bestsellerowego w Anglii, USA i Australii poradnika medycznego „What Doctors Don’t Tell You”. Pismo nie tylko ujawnia niedociągnięcia i ograniczenia medycyny oficjalnej, ale również podaje szereg alternatywnych metod leczenia. Wielką zaletą magazynu jest prezentowanie poważnej wiedzy...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 11,31 zł
Opinie o produkcie11,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,31 zł- Dostęp online PDF
Ładny Dom Wydanie Specjalne – e-wydanie – 3/2023
Wydanie specjalne nowoczesnego magazynu budowlanego. Znajdziemy w nim fachową wiedzę o budowie i modernizacji domów, wskazówki czym kierować się w planowaniu i zakupie materiałów, a także porady dotyczące architektury, wystroju i aranżacji wnętrz.Data dostępności:
Data publikacji:
Dom Polski – e-wydanie – 1/2015
Jak zbudować dom tańszy niż mieszkanie Poradnik składa się z trzech części, zgodnych z naturalną kolejnością budowy domu: stan surowy, instalacje oraz wykańczanie. Każda z nich składa się z czterech działów. Dylematy inwestora, pomogą określić potrzeby oraz wyposażą Czytelnika w niezbędną wiedzę przydatną w podejmowaniu decyzji budowlanych. W Kosztorysach znajdują się informacje o tym, na czym warto...Data dostępności:
Data publikacji:
Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Grzegorz Kubera
Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych! Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawił się po raz pierwszy w 2013 roku i od razu zelektryzował świat. Wówczas do tej kategorii zaliczało się czterdzieści firm. Dziś stajnia jednorożców jest liczniejsza, rezyduje w niej bowiem...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Kryptowaluty dla zabieganych – audiobook
Michał Zajda
Kryptowaluty? Wciąż o nich głośno. Ale czym są? Jak działają? Czy to pieniądz przyszłości? Narzędzie spekulantów? Obietnica szybkiego i łatwego zysku? Napompowana bańka? Kamień milowy rozwoju cywilizacji? Już za chwilę samodzielnie odpowiecie na powyższe pytania, bo wreszcie zrozumiecie, czym w rzeczywistości są kryptowaluty i stale wspominany w ich kontekście blockchain. W fascynującą podróż...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Cham niezbuntowany – audiobook
Rafał Ziemkiewicz
Polakom cholernie brak dziś poczucia godności. Jesteśmy tu od tysiąca lat. Stworzyliśmy państwo, do którego ze wszystkich stron świata, z zachodu, wschodu i południa, ciągnęli ludzie, jak do ziemi obiecanej. A teraz byle łajza z Holandii czy Luksemburga pozwala sobie traktować nas jak małpy, które ledwo co zlazły z drzewa?! Stawiać nas do pionu, pouczać, wychowywać obietnicami szklanych paciorków...Data dostępności:
Data publikacji:
Więź 2/2018 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Urodzili się jeszcze w PRL, dorastali w III RP, na rynek pracy wchodzili już w XXI w. Słyszeli, że mają liczyć tylko na siebie – czy takie doświadczenia to walor, czy obciążenie? Trzej ostatni papieże jednym głosem mówią o pilnej potrzebie odpowiedzialności ekologicznej. Dlaczego tak wielu wciąż uważa ją za sprawę niepoważną? Czym jest chrześcijańska ekologia integralna? Dla jednych komiks jest...Data dostępności:
Data publikacji:
Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie – audiobook
Andrzej Horoch
Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach. Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze...Data dostępności:
Data publikacji: