opracowac
Liczba pozycji: 5
Dziewiąty Mag. Zdrada. Tom 2 – audiobook
A.R. Reystone
Świat dziewięciu miast staje się celem ataku kolejnych stworzeń. Czarnoksiężnicy próbują opracować strategię walki z nyrionami, buduje się szpital dla smoków i pegazów, szkoli medyków. Przygotowania do odparcia najazdu idą pełną parą. A mimo to pomysł, by Ariel została poddana próbie na dziewiątego maga budzi ogromne opory. Nikt poza Teobaldem nie wyobraża sobie kobiety w tak odpowiedzialnej roli....Data dostępności:
Data publikacji:
Leo! Znowu ty? Niecny plan – audiobook
Aleksandra Tyl
Leo ma 11 lat i nie przepada za szkołą. Lekcje są przecież taaaakie nudne i ciągle trzeba się uczyć. Na szczęście bywają też świetne dni, zwłaszcza gdy uda się z kolegami opracować jakiś niecny plan… Jest jednak pewien problem. NAUCZYCIELE. Nie rozumieją, że istnieją na świecie sprawy NAPRAWDĘ ważne. O wiele ważniejsze niż lekcje. Jak choćby kisiel, który po zamarznięciu świetnie udaje mydło....Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka wojny według Machiavellego – audiobook
Niccolo Machiavelli
Umiejętność walki czyni ludzi śmielszymi, gdyż nie obawiają się robić rzeczy, których uprzednio wyuczyć by się trzeba. Nic tak nie sprzyja możliwości odniesienia sukcesu jak to, gdy nieprzyjaciel uwierzy, że już się nie podniesiesz. W ludziach wielkość urasta i dzielność swą okazują wtedy, gdy się z nich korzysta i gdy są dostrzegani. Pierwszą oznaką przegranej jest brak wiary w możliwość wygrania. Chińskie...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook
Krzysztof Wadas
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook
David Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...Data dostępności:
Data publikacji: