peru
Liczba pozycji: 2
Sprzedaz, marketing, biznes – ebook
Zbigniew Berent
„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych. Autor łączy...Data dostępności:
Data publikacji:
Sustainable development in peripheral regions – ebook
Mirosława Czerny Wojciech Doroszewicz
Niniejsza publikacja powstała dzięki współpracy Instytutu Studiów Regionalnych i Globalnych UW z Peruwiańskim Papieskim Uniwersytetem Katolickim w Limie oraz innymi uczelniami z Ameryki Łacińskiej, Azji i Europy. Zbiór składa się z tekstów w języku angielskim poświęconych rozwojowi zrównoważonemu obszarów peryferyjnych w Ameryce Łacińskiej oraz niektórych części Europy (Albania, Hiszpania, Polska,...Data dostępności:
Data publikacji: