praktyczna
Liczba pozycji: 4
Planowanie i zarządzanie strategiczne w NGO: Od teorii do praktyki – ebook
Tomasz Trzciński
Książka jest obszernym podręcznikiem planowania i zarządzania strategicznego w instytucjach typu NGO. Dowiemy się z niej o historii tej metody i korzyściach, jakie wynikają z zastosowania jej w organizacjach typu non-profit. Pierwsza część książki zawiera opis teorii, która stanowi podstawę do planowania i zarządzania strategicznego. W drugiej części książki znajduje się praktyczna propozycja procesu...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychomanipulacje. Jak je rozpoznawać i jak sobie z nimi radzić – ebook
Tomasz Witkowski
Książka, która rzetelnie przybliża czytelnikowi świat skomplikowanych interakcji społecznych, w którym jednostki oraz instytucje starają się wpływać na zachowania innych w sposób często subtelny i ukryty. Autor opisuje zarówno jawne działania, jak np. te wykorzystywane w handlu czy podczas wyborów, jak i bardziej skryte techniki manipulacji, których często nawet nie jesteśmy świadomi. Książka nie tylko...Data dostępności:
Data publikacji:
Terapeutyczne aspekty filozofii stoickiej w "Rozmyślaniach" Marka Aureliusza i "Diatrybach" Epikteta z Hierapolis – ebook
Aneta Szlama
Terapii filozoficznej mogą się poddać także poszukujący odpowiedzi na tzw. pytania egzystencjalne: jak żyć, jak radzić sobie z trudnościami i przezwyciężać swoje lęki? Pomoc znajdą też osoby niemające odwagi powierzyć swojego problemu drugiemu człowiekowi, często cierpiące w samotności, odcinające się od świata, zamykające się w czterech ścianach, jak i osoby mające problemy z odkryciem własnej tożsamości....Data dostępności:
Data publikacji:
Wybory Samorządowe. Błędy w Kampanii. Co kandydaci robią nie tak i przegrywają? Edycja 2024 – ebook
Robert Duda
Z poradnika "Wybory Samorządowe. Błędy w kampanii. Co kandydaci robią nie tak i przegrywają? Edycja 2024" nauczysz się: 1. Wprowadzenie Zrozumiesz, jak zmienia się krajobraz kampanii samorządowych i jakie wyzwania stoją przed nowoczesnymi kandydatami. Poznasz również przyczyny, dla których nawet dobrze zaplanowane kampanie mogą zawieść. 2. Ulotki – relikt przeszłości czy nadal wartościowy element...Data dostępności:
Data publikacji: