Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

produktow

Liczba pozycji: 837
  • TANIEJ 5 %

    Sprawozdania z zakresu ochrony środowiska Część 2. - Opłaty za korzystanie ze środowiska - Sprawozdanie o wysokości należnej opłaty produktowej – ebook

    Bartłomiej Matysiak   Dorota Rosłoń  

    Przedsiębiorcy, oprócz obowiązków bezpośrednio związanych z prowadzoną działalnością, muszą sprostać również wielu wymogom związanym z ochroną środowiska. Jednym z nich jest uiszczanie opłat za korzystanie ze środowiska. Ponadto przedsiębiorcy wprowadzający na rynek opakowania i produkty w opakowaniach muszą zapewnić odpowiednie poziomy odzysku i recyklingu odpadów opakowaniowych. Jeśli tego nie zrobią...

    Data publikacji:

    Cena: 65,95 zł 69,42 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Pozwól płynąć swojemu produktowi – ebook

    Joanna Czerska  

    Jeśli poszukujesz sposobu na skrócenie czasu potrzebnego na produkcję swoich wyrobów (lub realizację usług, które postrzegasz jak produkcję) to ta książka jest dla Ciebie. Ciągły przepływ (One-Piece-Flow) to jedno z podstawowych narzędzi Lean Manufacturing. Pozwala zorganizować przepływ materiałów przez proces produkcji w taki sposób, by zajął minimum czasu zapewniając maksimum produktywności i...

    Data publikacji:

    Cena: 59,85 zł 63,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna – książka
    TANIEJ 5 %

    Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna – książka

    Przemysław Kusztelak  

    Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczają­cych położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis)....

    Cena: 60,80 zł 64,00 zł

    Więcej

  • Certyfikaty produktowe i systemowe na rynku B2B – książka
    TANIEJ 5 %

    Certyfikaty produktowe i systemowe na rynku B2B – książka

    Anna Wronka  

    Złożoność i zmienność mikro- i makrootoczenia to kluczowe czynniki, które coraz częściej wymuszają stosowanie innych niż typowe nośników informacji w komunikacji na rynku B2B. W praktyce gospodarczej zarówno produktowe, jak i systemowe certyfikaty w sposób wiarygodny stanowią o jakości oferty, a także coraz częściej są integralnym elementem strategii rozwoju współczesnych podmiotów przemysłowych. Prezentowana...

    Cena: 52,15 zł 54,90 zł

    Więcej

  • Strategie marek produktowych na rynku FMCG – książka
    TANIEJ 5 %

    Strategie marek produktowych na rynku FMCG – książka

    Katarzyna Liczmańska  

    Dr Katarzyna Liczmańska – jest adiunktem w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Praktyczne doświadczenia, na podstawie których rozwiązuje problemy biznesowe, zdobywała, pełniąc funkcje kierownicze i zarządcze w międzynarodowych korporacjach działających zarówno w branży produkcyjnej, jak i usługowej. Podczas wielu...

    Cena: 34,20 zł 36,00 zł

    Więcej

  • Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw. Metodyka oceny na przykładzie spółek giełdowych – książka
    TANIEJ 5 %

    Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw. Metodyka oceny na przykładzie spółek giełdowych – książka

    Tomasz Nawrocki  

    W książce zaprezentowano w przejrzysty i całościowy sposób metodykę przeprowadzenia syntetycznej oceny innowacyjności produktowej przedsiębiorstw (kryteria oceny, źródła danych, model obliczeniowy) wraz z przedstawieniem jej przykładowego zastosowania w odniesieniu do wybranych spółek notowanych na GPW w Warszawie. Do podstawowych wyróżników proponowanego w publikacji rozwiązania zaliczyć można przede...

    Cena: 47,50 zł 50,00 zł

    Więcej

  • Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać – książka
    TANIEJ 5 %

    Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać – książka

    Przemysław Kusztelak  

    Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis)....

    Cena: 60,80 zł 64,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Opłata produktowa – ebook

    Bartosz Draniewicz  

    W monografii „Opłata produktowa" omówiono szczegółowo takie zagadnienia jak: opłaty produktowe uregulowane w ustawie o obowiązkach przedsiębiorców w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej i opłacie depozytowej, opłaty za substancje kontrolowane przewidziane w ustawie o substancjach zubożających warstwę ozonową, opłatę za brak sieci uregulowaną w ustawie o recyklingu...

    Cena: 65,55 zł 69,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Certyfikaty produktowe i systemowe na rynku B2B – ebook

    Anna Wronka  

    Złożoność i zmienność mikro- i makrootoczenia to kluczowe czynniki, które coraz częściej wymuszają stosowanie innych niż typowe nośników informacji w komunikacji na rynku B2B. W praktyce gospodarczej zarówno produktowe, jak i systemowe certyfikaty w sposób wiarygodny stanowią o jakości oferty, a także coraz częściej są integralnym elementem strategii rozwoju współczesnych podmiotów przemysłowych. Prezentowana...

    Cena: 26,08 zł 27,45 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Masz wszystko, czego potrzebujesz – ebook

    Tara Button  

    Kupuj mniej, posiadaj więcej. Czy to możliwe? Ba! Z tą książką to łatwe i przyjemne. Najwyższa pora postawić na jakość, trwałość i klasykę! Masz wszystko, czego potrzebujesz to lektura obowiązkowa dla każdego, kto pragnie podejmować przemyślane decyzje dotyczące posiadanych przedmiotów, ograniczyć konsumpcję i zrobić coś dobrego dla środowiska. Tara Button demaskuje praktyki stosowane przez...

    Data publikacji:

    Cena: 33,15 zł 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 837

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA