produktow
Liczba pozycji: 69
Kryminologiczne i prawnokarne aspekty podrabiania towarów i fałszowania produktów leczniczych – ebook
Andrzej Adamski Paulina Bojarska Janusz Bojarski Natalia Daśko Sławomir Zelek
Publikacja „Kryminologiczne i prawnokarne aspekty podrabiania towarów i fałszowania produktów leczniczych" jest monografią naukową z zakresu prawa karnego, kryminologii i polityki kryminalnej. Składa się z czterech części i obejmuje analizę fenomenologiczną i prawno-porównawczą tytułowego zjawiska ze szczególnym uwzględnieniem Chin i Polski. W pierwszej części książki omówiono rolę Chińskiej Republiki...Data dostępności:
Data publikacji:
Badania kliniczne produktów leczniczych i wyrobów medycznych. Zagadnienia prawne – ebook
Tomasz Kuczur Damian Wąsik
Damian Wąsik doktor nauk prawnych, asystent w Zakładzie Podstaw Prawa Medycznego Collegium Medicum im. L. Rydygiera w Bydgoszczy Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu; radca prawny zatrudniony w sektorze służby zdrowia; autor i współautor ponad 100 publikacji z zakresu prawa karnego, prawa wyborczego i prawa medycznego, w tym komentarza do ustawy o systemie informacji w ochronie zdrowia (2015),...Data dostępności:
Data publikacji:
Naśladownictwo opakowań produktów markowych w świetle prawa własności intelektualnej – ebook
Katarzyna Jasińska
W realiach gospodarki wolnorynkowej rola pełniona przez opakowania nie sprowadza się już wyłącznie do zabezpieczania towarów; obecnie jest to jeden z istotniejszych elementów działań promocyjnych, a proces ich kreacji jest czasochłonny i kosztowny. Dlatego konkurenci rynkowi często ulegają pokusie skorzystania z poczynionych przez rywali nakładów i dopuszczają się naśladownictwa opakowań. Praktyki...Data dostępności:
Data publikacji:
Pozarejestracyjne stosowanie produktów leczniczych a badania kliniczne. Ramy prawne i praktyka w podmiotach leczniczych w Polsce – ebook
Maria Gutowska-Ibbs
Publikacja opisuje ramy prawne i praktykę prowadzenia badań klinicznych i stosowania leków off-label . Regulacje prawne dotyczące badań klinicznych oraz stosowania produktów leczniczych poza wskazaniami rejestracyjnymi budzą pewne wątpliwości interpretacyjne, co utrudnia ich stosowanie w praktyce. Liczne kontrowersje dotyczą w szczególności zasadności zaliczenia konkretnych procedur do eksperymentów...Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy - Prawo farmaceutyczne – ebook
Katarzyna Czyżewska Joanna Dziurowicz Katarzyna Łoś Natalia Łukawska Karol Piekarczyk
Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo , ale zarazem bardzo praktycznie , omówiono przepisy art. 52–64 ustawy, opierając się na doświadczeniu autorów i orzecznictwie sądów oraz uwzględniając aktualną wykładnię stosowaną przez organ nadzoru nad wytwarzaniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo cywilne wobec nowości medycznych - cywilna ochrona prawna uczestnika badania klinicznego oraz pacjenta w kontekście zastosowania produktów leczniczych w zakresie off-label – ebook
Dąbrówka Przewłocka
Monografie Prawnicze to seria, w której ukazują się publikacje omawiające w wyczerpujący sposób określone instytucje czy zagadnienia prawne. Adresujemy ją przede wszystkim do prawników poszukujących wnikliwego ujęcia tematu, łączącego teorię (poglądy doktryny, elementy prawnoporównawcze) i praktykę (bogaty wybór orzecznictwa). A tego – ze względu na brak miejsca – nie znajdziemy nawet w komentarzach. Monografia...Data dostępności:
Data publikacji:
Ustawa o kosmetykach. Komentarz – ebook
Damian Wąsik
W komentarzu szczegółowo omówiono zakres i cel rozwiązań prawnych zawartych w ustawie o kosmetykach oraz w aktach wykonawczych. Poszczególne przepisy komentowane są z perspektywy założeń działalności gospodarczej i specyfiki działalności leczniczej, w tym ogólnego bezpieczeństwa produktów, różnic w unormowaniach dotyczących kosmetyków, produktów leczniczych i wyrobów medycznych oraz zagadnień tzw....Data dostępności:
Data publikacji:
Zakazy reklamy towarów w prawie europejskim i polskim – ebook
Dominika Ewa Harasimiuk
Niniejsza publikacja dotyczy problematyki zakazów reklamy towarów sensytywnych - wyrobów tytoniowych, napojów alkoholowych i produktów leczniczych. Zagadnienie to przedstawione jest na tle uregulowań prawa europejskiego i polskiego. Publikacja jest bogato ilustrowana orzecznictwem sądów unijnych oraz polskich, a przytoczone przykłady pozwalają na zrozumienie praktycznych aspektów działalności reklamowej....Data dostępności:
Data publikacji:
Enterprise Miner – ebook
Mirosława Lasek Marek Pęczkowski
Prezentacja podstaw użytkowania programu Enterprise Miner firmy SAS oraz ogólna charakterystyka wybranych metod, zwracająca szczególną uwagę na wymóg odpowiedniego przygotowania danych oraz właściwą interpretację uzyskiwanych wyników. Metody Data Mining znajdują zastosowanie w prowadzeniu kampanii reklamowych, utrzymywaniu i zdobywaniu klientów, analizach i ocenach kredytobiorców bankowych i ocenach...Data dostępności:
Data publikacji:
Model nadzoru rynku w systemach oceny zgodności – ebook
Anna Sadkowska
Monografia dotyczy problematyki nieopisanej kompleksowo w publicznym prawie gospodarczym, a mianowicie nadzoru rynku produktów na rynku wewnętrznym Unii Europejskiej, z uwzględnieniem prawa polskiego. Nadzór rynku jest gwarantem, że produkty, które są wprowadzane na rynek UE spełniają wymagania określone w prawie unijnym, a wartości chronione przez ten nadzór wyznaczają granice zasady swobody przepływu...Data dostępności:
Data publikacji: