pryzmat
Liczba pozycji: 27
Strategic coherence and process maturity in the context of company ambidextrousness – ebook
Paweł Mielcarek
Opracowanie i egzemplifikacja empiryczna oraz weryfikacja statystyczna dwóch autorskich koncepcji: spójności strategicznej i dojrzałości procesowej oraz dalsza ich ocena przez pryzmat koncepcji oburęczności organizacji. Badania empiryczne są zakończone trzema studiami przypadków. Publikacja jest angielskim tłumaczeniem wydanej w 2020 r. monografii " Kształtowanie spójności strategicznej i dojrzałości...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie – ebook
Łukasz Kruszewski
Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień Klienta. Autor koncentruje się na relacjach, magii produktu i wizerunku . Jak mówi Łukasz Kruszewski (...) cechy techniczne, użytkowe czy finansowe nie są wcale najważniejsze. Istotniejszy jest styl życia, który kupujemy. To właśnie ze względu na ów styl Klienci szukają odpowiedniego piętra, powierzchni...Data dostępności:
Data publikacji:
Przyczyny i skutki zatrudnienia nierejestrowanego w Polsce – ebook
Agnieszka Szulc
Zatrudnienie nierejestrowane - jako aktywność niezgodna z obowiązującymi regułami - jest przedmiotem szerokiej dyskusji i kontrowersji. W literaturze istnieją nieliczne opracowania dotyczące zatrudnienia nierejestrowanego w Polsce zbierające dotychczasowy dorobek teoretyczny i empiryczny. Książka „Przyczyny i skutki zatrudnienia nierejestrowanego" obejmuje: - identyfikację przyczyn i konsekwencji...Data dostępności:
Data publikacji:
Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - Motywy - Dylematy. Tom 49 – ebook
Monika Zajkowska
Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu rozwoju innowacji i mechanizmów marketingowych, która została podjęta w niniejszym zbiorze artykułów. Zebrane...Data dostępności:
Data publikacji:
Postępowanie dyscyplinarne w sprawach funkcjonariuszy Służby Więziennej – ebook
Beata Baran
W książce przedstawiono poszczególne etapy postępowania dyscyplinarnego funkcjonariuszy Służby Więziennej. Monografia w sposób kompleksowy prezentuje omawianą problematykę przez pryzmat standardów sprawiedliwości proceduralnej. W pracy ukazano takie zagadnienia, jak: źródła prawa, funkcje i zasady postępowania, status podmiotów występujących w postępowaniu (zarówno uczestników, jak i organów dyscyplinarnych), ...Data dostępności:
Data publikacji:
Miejski grunt – ebook
Rafał Matyja
W głośnej książce „Wyjście awaryjne” Rafał Matyja postulował, by opowiedzieć naszą historię na nowo – nie przez pryzmat podbojów i powstań, ale budowy miast, tworzenia instytucji, ewolucji stylu życia. Nie tylko z perspektywy Warszawy, ale też Śląska, Pomorza czy Małopolski. Dopiero takie ujęcie, zdecentralizowane i skupione na modernizacji, pozwoli nam lepiej zrozumieć miejsce, w którym żyjemy, i...Data dostępności:
Data publikacji:
Królowie strzelców – ebook
Zbigniew Rokita
Nad stadionem zachodzi abchaskie słońce, niebo miało kolejno barwy: mandarynek, malin, buraków, jagód, teraz jest czarne. Za chwilę rozpoczną się mistrzostwa świata drużyn niezrzeszonych w FIFA: są tu reprezentacje mniejszości narodowych, są reprezentacje krajów nieuznanych. To świat na opak. Świat, w którym sędziów przysłała Doniecka Republika Ludowa, Kurdystan jest faworytem, a spiker komentuje mecze...Data dostępności:
Data publikacji:
W poszukiwaniu efektywności inwestycji publicznych – ebook
Arkadiusz Derkacz
Działalność państwa kontraktującego, ujawniana między innymi w wytwarzaniu i dostarczaniu dóbr publicznych determinowanych potrzebami społecznymi, jest coraz częściej postrzegana jako element nowoczesnego państwa. Bezsprzecznym pozostaje także fakt, iż realizacja inwestycji publicznych, których fundamentalnym celem jest dostarczanie społeczeństwu określonych dóbr publicznych, pozostaje pod wpływem...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy – ebook
Danuta Szwajca
Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat...Data dostępności:
Data publikacji:
Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa – ebook
Wiesława Caputa
We współczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasób, którego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa. Wartość tego zasobu, z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa, wyceniać należy nie tylko poprzez pryzmat bezpośredniego zasilania kapitałowego, będącego efektem nawiązania i rozwijania transakcyjnych relacji z klientem,...Data dostępności:
Data publikacji: