pytania
Liczba pozycji: 605
Macho. Instrukcja obsługi – audiobook
Andrzej Gryżewski Artur Górski
Macho - podobno wszyscy go pożądają. Kobiety za nim szaleją, mężczyźni chcą nim być. Tylko czy on jeszcze istnieje? A jeśli tak, to jak wygląda i czy ma się tak dobrze, jak przypuszczamy? Dla jednych to latynoski przystojniak z wąsem i złotym łańcuchem na szyi. Dla drugich - spuchnięty od sterydów paker z wygoloną głową, w obcisłej koszulce z napisem "Boss". Ale mianownik zawsze jest ten sam:...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo Analogii - Krąg Przyjmowania i Dawania – audiobook
Paweł R. Stań
Prawo Analogii opisuje sposób postrzegania Świata rozciągający się "pionowo" w stosunku do Prawa Przyczyny i Skutku. Prawo Przyczyny i Skutku jest domeną lewej półkuli mózgowej i jest związane z logicznym myśleniem, analizą i czasem. Prawo Analogii jest związane z prawą półkulą, syntezą i jest do zastosowania w różnych dziedzinach życia. To Prawo Analogii mówi, że "małe odbija się w dużym", że "jak...Data dostępności:
Data publikacji:
Angielski - Konwersacje MP3 dla średniozaawansowanych – audio kurs + ebook
Praca zbiorowa
Kurs gwarantuje samodzielną naukę skutecznej komunikacji w języku angielskim. Został opracowany specjalnie z myślą o osobach początkujących i średnio zaawansowanych. Zestaw obejmuje podręcznik (104 str.) i materiały audio (blisko 4 godziny nagrań native speakerów w formacie MP3). Uczy prowadzenia rozmów, ćwiczy rozumienie ze słuchu i prawidłową wymowę, zapoznaje ze zwrotami z języka potocznego, niezbędnymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zostać Wirtualną Asystentką? – audiobook
Dawid Rzepczyński Justyna Gębka-Sikora
Marzysz o pracy zdalnej? Chciałabyś znaleźć pracę online, która pozwoli Ci połączyć życie prywatne i zawodowe? Chcesz pracować, ale nie chcesz rezygnować z możliwości podróżowania? W takim razie powinnaś zainteresować się Wirtualną Asystą, bo to może być zawód, który odmieni Twoje życie. „Jak zostać Wirtualną Asystentką!” to drugie - rozszerzone wydanie „Wirtualnej Asysty bez tajemnic. Marketing!”....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: